خبرگزاری کار ایران

پیش بازی روز دوم از هفته نوزدهم لیگ برتر؛

فرکی به دنبال فرار از روند بحرانی/ قطبی در پی نزدیک شدن به صدر جدول

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۳۴۸

چهار بازی از هفته نوزدهم لیگ برتر امروز جمعه به انجام خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، چهار بازی از هفته نوزدهم لیگ برتر امروز جمعه در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد. در نخستین بازی این هفته استقلال تهران موفق شد با دو گل پارس جنوبی جم را مغلوب کند.

* پدیده شهرخودرو - سپیدرود رشت

شاگردان یحیی گل‌محمدی در مشهد میزبان تیم علی کریمی خواهد بود. پدیده در این مسابقه خانگی به چیزی غیر از پیروزی فکر نخواهد کرد. پدیده در کورس قهرمانی حضور دارد و به سه امتیاز این مسابقه خانگی چشم دوخته و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد. از آن سو شاگردان علی کریمی که روندی سینوسی را طی می‌کنند پس از تساوی هفته گذشته مقابل ماشین‌سازی تبریز به این دیدار قدم خواهند گذاشت تا بتوانند با ارائه یک بازی منطقی حداقل تک امتیاز این مسابقه را دشت کنند تا بیش از پیش به بقا امیدوار باشد.

* نساجی‌مازندران - فولادخوزستان

شاگردان مجید جلالی در تیم نساجی هنوز نتوانسته‌اند همراه با این مربی به پیروزی دست پیدا کنند و به همین خاطر در این دیدار خانگی فقط به برد فکر می‌کنند. نساجی که پس از کش‌وقوس‌های فراوان مجید جلالی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند با این مربی تا حدودی به ساحل آرامش رسیده‌اند و در پی کسب نتایج مطلوب هستند. فولاد خوزستان نیز با افشین قطبی فوق‌العاده ظاهر شده و با این مربی از 4 بازی توانسته 10 امتیاز را کسب کند. قطبی در مصاحبه قبل از بازی گفته که فقط به برد فکر می‌کند و قصد دارد روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد.

* ماشین‌سازی - پیکان

تیم ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه خانگی خود مقابل پیکان قرار خواهد گرفت. ایتن دو تیم روند متفاوتی را در چند بازی گذشته در پیش گرفته‌اند. ماشین‌سازی با رضا مهاجری در کسب نتیجه موفق عمل کرده اما پیکان آخرین بازی که با برد پشت سر گذاشته را به خطر ندارد. مهاجری در این مسابقه به دنبال تداوم روند صعودی خود است و پیکان با حسین فرکی به دنبال فرار از بدشانی.

* استقلال خوزستان - نفت‌آبادان

دو تیم خوزستانی در این هفته رودروی هم قرار خواهند گرفت و به نوعی یک دربی را شاهد خواهیم بود. استقلال خوزستان با جدایی بازیکنان تاثیرگذار خود شرایط سختی را سپری می‌کند و کریم بوستانی کار سختی برای نگه داشتن این تیم در لیگ برتر دارد. نفت آبادان نیز که با پائولو سرجیو روند نسبتا خوبی را طی می‌کند در این بازی میهمان همشهری خود خواهد بود و باید ببینیم در این مسابقه چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

* برنامه بازی‌های مسابقات امروز به شرح ذیل است:

استقلال خوزستان - نفت‌آبادان         15:00

پدیده‌شهر‌خودرو - سپیدرود رشت    15:30

نساجی مازندران - فولاد                    15:30

ماشین‌سازی - پیکان                          15:30

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز