خبرگزاری کار ایران

برای مهاجمی که منتقدانش را ضربه فنی کرد؛

همینطور بمان پسر

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۳۳۳

سردار آزمون بار دیگر با درخشش خود توانست چشم‌ها را به خود خیره کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست و با مبلغ 12 میلیون یورو به یکی از گرانقیمت‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شد توانست مقابل فنرباغچه نمایش بی‌نظیری از خود به ثبت برساند و موجبات صعود زنیت به دور بعد لیگ اروپا را فراهم کند.

آزمون که در دیدار رفت و در اواخر بازی به عنوان یار جایگزین به زمین مسابقه رفت که توفیقی در آن مسابقه کسب نکرد. همین عامل باعث شد تا کارشناسان روسی از سرمربی این تیم بخواهند از آزمون در ترکیب اصلی استفاده کند.

همین هم شد و آزمون در ترکیب اصلی زنیت مقابل فنرباغچه قرار گرفت تا این تیم بتواند با تکیه بر قابلیت‌های آزمون  باخت دور رفت را جبران کند و در میان دیدگان هواداران خودی به دور بعد صعود کند. آزمون در ترکیب اصلی زوج زیوبا در خط حمله زنیت بود و خیلی زود توانست در دقیقه چهار مسابقه جواب اعتماد مربی خود را بدهد و با یک پاس زیبا اوزدوئف را در موقعیت گلزنی قرار دهد و این بازیکن نیز با یک ضربه تمام کننده گل اول را وارد دروازه فنرباغچه کند.

این آغاز آتش بازی سردار آزمون در این مسابقه بود و وی توانست دو بار دروازه این تیم را یک بار با پا و یک بار هم با سر باز کند تا نشان دهد ارزش 12 میلیون یورو را داشته است و می‌تواند در مقاطع حساس گره از کار زنیت باز کند.

همینطور بمان پسر

مهاجم ایرانی تیم زنیت که در سال جاری دچار حواشی متعددی بوده و مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان فوتبال ایران قرار گرفته در این مسابقه ثابت کرد که انتقادات فنی در مورد او بی مورد بوده و وی می‌تواند سال‌های سال در نوک پیکان خط حمله تیم ملی ایران خوش بدرخشد.

آزمون در جام جهانی در ترکیب ثابت تیم کارلوس کی‌روش قرار گرفت اما عملکرد پرانتقاد او باعث نارضایتی اهالی فوتبال از وی شد و کار تا جایی پیش رفت که آزمون از تیم ملی خداحافظی کرد و اعلام کرد دیگر به تیم ملی ایران باز نخواهد گشت.

پس از این اتفاق کی‌روش در مصاحبه‌ای اعلام کرد تا زمانی که او سرمربی تیم ملی است آزمون هم در تیم ملی خواهد بود و برای بازگشت وی به جمع ملی‌پوشان با او صحبت خواهد کرد. سرانجام آزمون پس از کش و قوس‌های فراوان به اردوی تیم ملی بازگشت و در جام ملت‌های آسیا نیز توانست از نظر فنی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و مورد تحسین هواداران و کارشناسان قرار بگیرد اما وی باز هم جنجال آفرید تا شیرینی درخشش خود در این تورنمنت را تلخ کند.

وی پس از گلزنی مقابل چین رو به دوربین‌های تلویزیونی، منتقدان قبلی خود را به سکوت دعوت کرد و از آن‌ها خواست تا ساکت باشند. همین عامل باعث شد تا دوباره موج انتقادات از آزمون افزایش پیدا کند و مردم از برخورد او با انتقادات ناراضی باشند و خواستار نیمکت‌نشینی وی باشند اما کی‌روش از او حمایت کرد و تا آخر تورنمنت وی مهاجم نوک ثابت تیم ملی ایران بود.

همینطور بمان پسر

آزمون پس از بازگشت از جام ملت‌ها در انتقالی ناگهانی با 12 میلیون یورو سر از بهترین تیم روسیه یعنی زنیت سنت پترزبورگ درآورد تا ماجراجویی خود در لیگ روسیه را با این تیم ادامه دهد.

وی بالاخره در دیدار برگشت مقابل فنرباغچه به عنوان بازیکن ثابت در زمین قرار گرفت و توانست عملکردی خیره کننده از خود نشان دهد..

نکته‌ای که می‌تواند آزمون را از روند موفقیت دور کند حاشیه‌های گاه و بیگاه این مهاجم گلزن است که باید مدیریت شود. اگر این امر با موفقیت مدیریت شود و آزمون بتواند خود را از کمند حواشی دور نگه دارد می‌تواند فوتبال ایران را به داشتن یک مهاجم شش دانگ برای سالیان متمادی امیدوار کند. 

مهاجمی که بتواند جای خالی علی دایی را برای ایرانی‌ها پر کند و حتی بهتر و چشمگیرتر از وی عمل کند و شاید هم بتواند رکورد گلزنی او در بازی‌های ملی را بشکند. همانطور که توانست با به ثمر رساندن دو گل مقابل فنرباغچه تعداد گل‌های اروپایی خود را به عدد 8 برساند و از علی دایی که با 6 گل بهترین گلزنی ایرانی در بازی‌های اروپایی بود عبور کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز