خبرگزاری کار ایران

اعلام اسامی ۲۰ بازیکن توسط برانکو برای بازی با نفت مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۳۰۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، اسامی ۲۰ بازیکنی که تیم را برای بازی با نفت مسجد سلیمان همراهی خواهند کرد، اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ، ۲۰ بازیکنی که فهرست ۱۸ نفره را از میان آنها انتخاب خواهد کرد و تیم را در سفر به مسجد سلیمان همراهی می‌کنند، معرفی کرد.

بوژیدار رادوشوویچ در این فهرست قرار ندارد که از تفاوت اصلی با فهرست‌های قبلی است.

غایب بزرگ فهرست البته، باثبات‌ترین بازیکن سرخپوشان در سال‌های اخیر بوده است. سید جلال حسینی در فهرست بازی قرار ندارد و باید برنامه‌های درمانی را دنبال کند.

بنابر اعلام محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال؛ علیرضا بیرانوند، ابوالفضل درویش‌وند، ماریو بودیمیر، امید عالیشاه، بشار رسن، شایان مصلح، شجاع خلیل‌زاده، سروش رفیعی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، علی علیپور، محمد نادری، احمد نورالهی، مهدی شیری، مهدی شریفی، محمد امین اسدی، سید احسان حسینی، سعید کریمی و سعید حسین‌پور، نفراتی هستند که برای بازی حاضر خواهند بود.

گفتنی است؛ سرخپوشان یک جلسه تمرین دیگر خواهند داشت که فردا بعد از انجام آن راهی اهواز و از آنجا زمینی عازم مسجد سلیمان می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز