خبرگزاری کار ایران

آماده باش استقلال به گروه مرگ آسیا با پاتیسینو

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۲۱۲

ستاره جدید استقلال امیدواری بزرگی برای هواداران این تیم برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و در گروه مرگ شکل داده است.

به گزارش ایلنا، وقتی فردوسی‌پور و فتحی در برنامه نود بحث داغی درباره ماجرای انتقال پاتوسی به استقلال داشتند، تصور نمی‌شد که همین بازیکن کمتر از 48 ساعت بعد بتواند مقابل پارس جنوبی جم ستاره زمین شود و با تنها 76 دقیقه بازی خودش را در دل هواداران آبی‌پوشان جا کند.

سیر اتفاقات درباره هافبک آفریقای جنوبی استقلال پس از مشاجره نیمه‌شب دوشنبه خیلی سریع اتفاق افتاد. سه‌شنبه فدراسیون خبر داد که اجازه بازی او رسیده و ساعتی قبل از بازی اعلام شد که او در ترکیب اصلی است، هرچند شفر در نشست خبری گفته بود که او به تمرین بیشتری نیاز دارد.

کسانی که فیلم بازی‌های پاتوسی را دیده بودند، ادعا داشتند که او بازیکن باکیفیتی است و می‌تواند بیشتر از گونسالوس و منشا به استقلال کمک کند، ولی کمتر کسی از او تصور چنین شروع رویایی داشت.

بازیکنی که تازه به تیم جدیدی اضافه می‌شود، معمولا برای هماهنگی با شرایط تیم و لیگ جدید به کمی زمان نیاز دارد و وقتی برای کسب اجازه بازی بلاتکلیف باشد، این تطبیق‌پذیری سخت‌تر می‌شود، ولی پاتوسی طوری بازی کرد که انگار مدت‌هاست در لیگ ایران و برای استقلال بازی می‌کند.

پاتوسی در نخستین بازی با پیراهن استقلال با فاصله بهترین بازیکن تیمش بود.

گل اول استقلال روی کرنر پاتوسی تا حدودی اتفاقی بود، ولی گلی که روی کرنر دوضرب و ارسال او این بار با پای چپ زده شد، تبحر این بازیکن در ضربه به توپ و ضربات ایستگاهی را آشکار کرد. این تمام درخشش هافبک جدید استقلال نبود و او با پاس‌های تکضرب و دقیق و حرکات تکنیکی و دریبل‌های به موقع توانست ریتم خوبی به تیمش بدهد و استقلال را به گمشده‌ای که از زمان رفتن جباروف دنبالش می‌گشت، برساند.

استقلال برای نیم‌فصل اول برای این پست روی نویمایر حساب کرده بود، ولی انتخاب شفر همه را ناامید کرد و فرشید اسماعیلی هم نتوانست در این پست انتظارات را برآورده کند.

پاتوسی اما با پیراهن شماره 5 یک شماره ده درخشان برای استقلال بود که می‌تواند خیال هواداران را برای بازیسازی و کنترل میانه زمین راحت کند. تنها حسرت هواداران این است که چرا چنین بازیکنی اینقدر دیر به تیم اضافه شد و تنها 12 بازی دیگر در لیگ برتر فرصت دارد به میدان برود، در حالی که استقلال هفت امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و چهار تیم را بالاتر از خودش در کورس قهرمانی می‌بیند. پاتوسی در لیگ قهرمانان آسیا هم می‌تواند مهره مهمی برای استقلال درگروه مرگ باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز