خبرگزاری کار ایران

ایرانپوریان: حفظ کردن صدر جدول سخت تر از رسیدن به آن است/ در زمین نمی‌توانند ما را شکست دهند، می‌گویند با اوت دستی موفق شدیم!

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۰۸۷

مدافع با تجربه سپاهان در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

محمد ایرانپوریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تمرینات منظمی انجام می‌دهیم و خودمان را آماده دیدار سختی می‌کنیم که جلوی تراکتورسازی داریم. تیم کاملاً آماده است و بازیکنان با انگیزه بالایی در تمرینات حاضر می‌شوند و شرایط به هر شکل خوب است.

وی در مورد وقفه ایجاد شده در دیدارهای سپاهان گفت: قطعاً از این موضوع لطمه می‌خوریم و ناچار شدیم به خاطر بازی آسیایی ذوب آهن دیدارمان لغو شود باید در این وقفه ایجاد شده تلاش کنیم خودمان را در شرایط بازی نگه داریم. ضمن اینکه جا دارد به ذوب آهن بابت پیروزی و صعودش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تبریک بگویم و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران و اصفهان باشند.

مدافع راست سپاهان در رابطه با کار سخت تیمش در حفظ صدرنشینی هم خاطرنشان کرد: سخت تر از رسیدن به صدر جدول حفظ کردن آن است و قطعاً کار دشواری داریم و باید تلاش کنیم جایگاهی که با سختی به دست آوردیم را در پایان فصل هم در اختیار داشته باشیم.

ایرانپوریان در مورد اینکه گفته می‌شود سپاهان فقط روی توپ های بلند و اوت دستی به حریف حمله می‌کند گفت: هرکسی حتی خلاصه بازی های ما را هم دیده باشد این حرف را نمی‌زند. در طول بازی‌ها ما از راه های مختلفی به سمت دروازه حریف حمله می‌کنیم و برنامه‌های هجومی زیادی داریم و این صحبت‌ها از این جهت مطرح می‌شود که در زمین نمی‌توانند ما را ببرند و به این صحبت‌ها روی می آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز