خبرگزاری کار ایران

نمی دانم راهش را اشتباه می رود یعنی چه

منتظری: سیانکی دوست داشت صیادمنش به کدام باشگاه برود؟

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۹۳۹

پژمان منتظری مدافع تیم فوتبال استقلال اعتراض تندی را متوجه صحبت‌های گزارشگر این بازی کرد و به سیانکی تاخت.

به گزارش ایلنا، پژمان منتظری مدافع باتجربه استقلال تهران پس از پیروزی 2 بر صفر برابر پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود. نیمه اول خوبی داشتیم خدا را شکر؛ ولی در نیمه دوم شل کردیم که نرمال و طبیعی بود.

وی ادامه داد: معمولا من عادت ندارم زیاد صحبت کنم ولی فکر می کنم مقابل برخی چیزها باید ایستاد. ظاهرا گزارشگر در مورد خیلی از بازیکنان ما صحبت کرده. یکی از آن بازیکنان من بودم. صحبت در مورد خودم زیاد برایم مهم نیست ولی ظاهرا صحبتی در مورد صیادمنش داشته که راهش را اشتباه می رود. من نمی دانم راهش را اشتباه می رود یعنی چه؟ یک مقدار باید توضیح بدهد که این حرف یعنی چه ؟

منتظری که عصبانی بود، حرف هایش را اینگونه دنبال کرد: صیادمنش در بزرگترین باشگاه ایران است. یعنی چه این حرف ها؟! باید به باشگاهی می رفت که ایشان دوست دارند تا خوشش بیاید. در 17 سالگی باید کجا برود. این چیزها قابل هضم نیست. این صحبت را کردم که دفعه دیگر به خودش اجازه ندهد در مورد استقلال و بازیکنانش صحبت کند  کار خودش را انجام دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز