خبرگزاری کار ایران

استقلال خوزستان؛ هر روز بیشتر در مسیر سقوط

نگرانی جنوبی ها از آینده نامعلوم لستر ایران

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۹۲۹

قهرمان فصل پانزدهم اوضاع خوبی در جدول ندارد و گزینه اول سقوط محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، استقلال خوزستان در فصل هجدهم شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و مشکلات مالی و ضعف فنی و نتایج نه چندان قابل قبول در کنار کسر امتیاز کمر شکن این تیم را در مسیر سقوط به دسته اول قرار داده است.

بی توجهی محض مجموعه مدیریتی و مالکیتی باشگاه موجب شده که تیم بزرگ و قهرمان دو فصل پیش لیگ برتر فوتبال کشور در سراشیبی سقوط قرار گیرد.

 فریاد بلند پیشکسوتان و هواداران متعصب فوتبال ریشه دار خوزستان هیچ‌گونه واکنش و عکس العمل مناسبی جهت برون رفت این تیم خوزستانی از بن بست فعلی را به همراه نداشت و تغییری در بدنه مدیریت فوتبال و‌مسولان مربوطه بوجود نیاورده است. ازسویی دیگر و پس از هر هفته و که شکستی جدید در آن رقم می‌خورد شاهد اظهارنظر هایی که بوی روزمرگی می دهند هستیم.

تیمی که 3 فصل پیش در لیگ ماراتن گونه فوتبال ایران بهترین باشگاه های کشور را به زیر کشید و با قهرمانی در لیگ برتر مدت ها دل فوتبالدوستان خوزستانی را شاد کرده بود، باید منتظر سرنوشت باشگاه‌هایی باشد که از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرده و توانایی بازگشت هم ندارند.

در این میان پس از برکناری داریوش یزدی و علیرغم توصیه‌های مکرر کادر فنی قبلی درمورد تسویه حساب با بازیکن خارجی با تعلل بی مورد مدیران این تیم ۶ امتیاز مهم هم از تیم کسر شد تا با محروم شدن از پنجره نقل و انتقالات زمستانی و ترانسفر کردن یونس دلفی و جدایی عجیب و غریب ایمان مبعلی، سقوط استقلال به لیگ یک بیشتر از همیشه احساس شود. 

باید دید در فرصت اندک باقی مانده فکر و چاره ای برای برون رفت از این بحران اندیشیده می‌شود یا یکی از تیم‌های خوزستانی لیگ برتر شمارش معکوس آخرین هفته‌هایش در لیگ برتر را سپری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز