خبرگزاری کار ایران

کنفراس خبری کلوپ بعد از بازی با بایرن مونیخ

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۷۸۴

یورگن کلوپ از جدال و اتفاقات بازی با بایرن می ‌گوید.

به گزارش ایلنا، دو تیم لیوپول و بایرن مونیخ در بازی حساس شب گذشته در ورزشگاه آنفیلد بدون گل زده و با نتیجه تساوی به کار خود پایان دادند تا همه چیز در بازی برگشت در ورزشگاه آلیانز ارنا مشخص شود.

کلوپ پس از پایان دیدار در کنفراس خبری حاضر شد و گفت: حالا دیگر این بازی با هر نتیجه‌ای به پایان رسیده است و  ما باید به فکر بازی برگشت باشیم و حالا هدف ما پیروزی مقابل منچسترسیتی خواهد بود.

او در ادامه گفت: کیمیچ و آلابا فوق العاده بودند و بسیار دقیق و منظم کار کردند و کار ما را خیلی سخت کرده‌اند از طرفی خاوی مارتینز و تیاگو عالی کار کردند و اجازه بازی‌سازی در میانه میدان را به ما نداده‌اند. ما موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم تا بتوانیم میدان را با پیروزی ترک کنیم اما متاسفانه  در ضربات آخر بسیار کم دقت بودیم و همین امر مانع برتری ما شد.

او در ادامه درباره حواشی بعد از پایان بازی با کواچ گفت: من منتظر بودم تا کواچ بیاید ابتدا به یکدیگر دست بدهیم اما خب در آلمان طبیعی است شما بعد از پایان بازی ابتدا به سمت بازیکنان خود رفته و با آنها صحبت می‌کنید و خب اینجا انگلستان است و شما باید ابتدا با مربی دست دهید اما خب کواچ  برگشت و از من معذرت خواهی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز