خبرگزاری کار ایران

فتحی: بدهی ذوب و ماشین سازی را می دهیم / عاشقان استقلال وارد اختلاف شفر -خطیر نشوند

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۳۳۱

مدیر باشگاه استقلال می گوید زمین تمرین یکی از معضلات اساسی فوتبال ماست فقط مشکل استقلال نیست. آقای کیروش پنج سال، شش سال ، هفت سال ، هشت سال از نبود زمین رنج می برد و روز آخر هم درباره این مشکل مصاحبه می کرد.

به گزارش ایلنا، امیر حسین فتحی مدیر باشگاه استقلال بعد از جلسه هیئت مدیره این باشگاه  گفت: در خدمت اعضای محترم هیئت مدیره بودیم در خصوص مسائل مختلف باشگاه بحث شد و تصمیمات خوبی هم گرفته شد امیدواریم این تصمیمات برای باشگاه منشا اثر  و خیر باشد. و بتوانیم مشکلات باشگاه را حل کنیم.

وی در خصوص مصاحبه های انتقادی امروز بازیکنان ادامه داد: من همیشه گفته ام، بار اول هم نیست. کشور ما با مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می کند. فوتبال، باشگاه های ما درگیر این مسئله است. استقلال هم جزو این مجموعه ودرگیر این مشکل است. همه تلاشمان را می کنیم چه در خدمت اعضای هیئت مدیره قبلی و چه فعلی تمام تلاشمان برای حل مشکلات استقلال است. همه هواداران عزیز  وهم  بازیکنان بدانند در راستای حل همه مشکلات باشگاه چه فنی، اقتصادی و هر آنچه که به ما مربوط است تلاش خواهیم کرد و کوتاه نخواهیم آمد. 

مدیر استقلال درباره مصوبات هیئت مدیره افزود: وظیفه هیئت مدیره رسیدگی مربوط به مسائل کلان است. مصوبات  تصمیم گیری و تصمیم سازی در مسائل کلی باشگاه است و راهکارهای خوبی هم ارائه شد. امیدوارم باشگاه از منافع آن منتفع بشود و حل بشود.

امیر حسین فتحی نحوه در آمدهای استقلال را تشریح کرد: هم استقلال و هم پرسپولیس از طریق اسپانسر تامین می شود. به دنبال راه ها و طرق دیگری هم برای کسب در آمد و تامین درآمد هستیم تا ببینم چه می شود.

مدیر استقلال درباره اختلاف بین خطیر و شفر گفت: اگر استقلال را دوست داریم و عضو خانواده استقلال هستیم دنبال این حواشی نباشیم.  آقای خطیر معاون باشگاه هستند، در جلسه آقای خطیر و مباشری حضور داشتند. به عنوان بازوهای اجرایی و ورزشی باشگاه حضور داشتند. در یک مجموعه اختلاف سلیقه هست. اختلاف نظر لازمه پیشرفت  و توسعه است ما بایستی از این فضا استفاده کنیم ولی همه این موارد در خانواده استقلال و برای رشد این مجموعه است.

وی درباره مصاحبه های آذری و نصیرزاده در رابطه با مطالبات مالی گفت: اینها شیطنت دوستانی(عزیزانی) است که استقلال را دوست ندارند. مطمئن باشید استقلال تعهداتی نسبت به باشگاه ماشین سازی و ذوب آهن دارد برای پرداخت طلب و بدهی دو باشگاه اقدام خواهیم کرد. ولی اینها نافی حضور این دو بازیکن خوب  تبریزی و شجاعیان نیست. این عزیزان عضوهای لاینفک باشگاه هستند. 

فتحی افزود: الان مقطع حساسی برای باشگاه است از همه پیشکسوتان می خواهم به استقلال کمک کنند. استقلال یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا هست، بهترین نفرات را داریم وبهترین جایگاه را در جدول پیدا خواهیم کرد. قطعا قطعا با حمایت این عزیزان ستاره سوم را برای استقلال به ارمغان خواهیم آورد.

او ادامه داد: از سازمان لیگ طلبکار هستیم در یک محیط بسیار دوستانه ای با توافق و تعامل پیگیر این موضوع هستیم.

فتحی با تشریح مشکل زمین تمرین گفت: زمین تمرین یکی از معضلات اساسی فوتبال ماست فقط مشکل استقلال نیست. آقای کیروش پنج سال، شش سال ، هفت سال ، هشت سال از نبود زمین رنج می برد و روز آخر هم درباره این مشکل مصاحبه می کرد. چه برسد به استقلال، پرسپولیس هم مثل ماست. همین  پژوهشگاه نفت هم که رفتیم با درخواس آقای شفر رفتیم. ولی زمین خوب، نواقصی رفتیم رختکن ندارد و ... ولی با توجه به کمبود امکاناتی در تهران هست دنبال حل مشکل هستیم. ورزشگاه امام رضا  در منطقه18 هست و از ابتدا که به استقلال اختصاص داده شده زمین مصنوعی بوده و با توجه به امکانات و محدودیت هایی که در تهران هست مشکل را حل می کنیم.

او درباره مصاحبه امروز چشمی گفت: بازیکنان بازیکنان ما هستند. مشکلات خاصی دارند، زمین تمرین یکی از آنهاست ولی ما تلاش می کنیم این مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز