خبرگزاری کار ایران

مرزبان: دردآور است که بازی را باختیم / از هیثم و شادکام راضی هستم

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۲۴۰

سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید پیمان میری حدود ۱۳۰۰ دقیقه برای ما بازی کرد و یک پنالتی را روی ریباند گل کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری،‌گفت: روی یک ضربه ایستگاهی بازی تمام شد. بعد از اینکه هفته‌های سختی را پشت سر گذاشتیم نبض بازی را امروز در دست گرفتیم. بدشانس بودیم که توپ اسماعیل شریفات تبدیل به گل نشد. به تیممان بابت عملکرد خوبش تبریک می‌گویم. چیزی که دردآور است این است که بازی را باختیم. در نیمه دوم فوتبال خوب و با کلاسی بازی کردیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه گفت: پاس‌های آخر ما خوب نبود. ما دو ارسال قوی از چپ داشتیم، دو بار از سمت راست می‌توانستیم رد شویم، اما ضربات آخرمان خوب نبودند. دو شانس بزرگ گل داشتیم، متأسفانه بازیکنان ما آرامش نداشتند.

مرزبان در خصوص جدایی پیمان میری از تیمش گفت: پیمان میری حدود ۱۳۰۰ دقیقه برای ما بازی کرد و یک پنالتی را روی ریباند گل کرد. ما تا پیش از این مشکلی که داشتیم، روی مهاجم هدف بود. من از هیثم و شادکام راضی هستم. او خودش را به خوبی در موقعیت گل قرار می‌دهد، او زمانی که به فولاد برگردد، عملکرد خوبی خواهد داشت، به نظر من او یکی از بهترین فورواردهای ایران خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز