خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: ما هم خیلی از داور ضرر کرده‌ایم / برنامه ریزی سازمان لیگ فقط روی ما فشار می‌آورد

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۱۱۴

سرمربی پدیده مشهد در نشست خبری گفت: به هر حال پرسپولیس تیم خوب و پرمهره‌ای است که مربی خیلی خوبی هم دارد و از هواداران و امکانات خوبی هم بهره می‌برد اما ما هم با انگیزه و آماده هستیم تا بتوانیم دور بعدی مرحله جام حذفی صعود کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ ورزشی پدیده شهرخودرو، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: جام حذفی و یک تک بازی با پرسپولیس داریم که بازی بسیار سختی است و با بازی با لیگ فرق دارد. مهم این است در این بازی اشتباه تاثیرگذار نداشته باشیم.

گل‌محمدی ادامه داد:‌ ما نباید مقابل پرسپولیس اشتباهات فردی و بزرگ داشته باشیم. مثل بازی قبل نباید مقابل پرسپولیس اشتباه کنیم. چون در بازی قبل با اشتباهات وحشتناکی بازی را واگذار کردیم. بازی قبل می‌تواند برای ما تجربه خوبی باشد تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. اما به هر حال پرسپولیس تیم خوب و پرمهره‌ای است که مربی خیلی خوبی هم دارد و از هواداران و امکانات خوبی هم بهره می‌برد اما ما هم با انگیزه و آماده هستیم تا بتوانیم دور بعدی مرحله  جام حذفی صعود کنیم. مطمئنا بازی فردا جذاب خواهد بود و کسانی که از تلویزیون و ورزشگاه بازی را می‌بینند از آن لذت خواهند برد.

وی در پاسخ بر اینکه ظاهرا از مهدی ترابی شکایت کرده و گفتید این بازیکن نمی‌تواند مقابل شما بازی کند،‌ گفت: بحث شکایت نیست باید بدانیم ترابی مقابل ما حضور دارد یا ندارد. این قانونی است که در یوفا و فوتبال اروپا رعایت می‌شود. یک بازیکن در جام حذفی نمی‌تواند برای دو تیم بازی کند. قوانین داخلی را نمی‌دانم چگونه است به همین دلیل استعلام گرفته‌ایم و منتظریم پاسخ ما را بدهند که او می‌تواند بازی کند یا خیر که هنوز جوابی داده نشده است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو در مورد اینکه هفته گذشته گل صحیح شما مردود اعلام شد و تیم پدیده شهرخودرو از داوری سود برده یا ضرر کرده،‌اظهار داشت: متاسفانه بحث داوری در فوتبال ما داغ شده است که همین مسئله باعث ایجاد عدم تمرکز روی داوران می‌شود. ما به سلامت تک تک داوران باور داریم. داوران خوبی داریم که احتیاج به حمایت بیشتری دارند. بازی‌ها حساس شده، تیم‌ها هزینه‌های وحشتناکی در این فصل کرده‌‌اند و اگر با این هزینه‌ها قهرمان نشوند و یا مقامی به دست نیاورند جای سؤال باقی خواهد ماند.

گل‌محمدی افزود: فشار روی باشگاه‌ها، مدیران و مربیان هست که به داوری منتقل شده است، ما هم خیلی از داور ضرر کرده‌ایم. هیچ وقت هم نگفته‌ایم این اشتباهات عمدی بوده است. هیچ وقت این مسئله را عنوان نکردیم. در بازی هفته گذشته مقابل نفت آبادان دو امتیاز ما پرید. این دو امتیاز خیلی برای ما مهم بود زیرا یک تیم وسط جدول نیستیم. ما هم در کورس قهرمانی هستیم و بازیکنان بزرگی داریم و شانه به شانه مدعیان حرکت می‌کنیم. هزینه زیادی نکرده‌ایم امکانات زیادی هم نداریم اما انتظار داریم که در داوری عدالت رعایت شود. من خودم فشار روی داوران را حس می‌کنم و باید این فشار را از روی داوران کمتر کنیم.

وی در باره اینکه باشگاه پدیده شهر خودرو خواستار یک روز به تعویق افتادن بازی مقابل سپیدرود شده، گفت: ما دو هفته قبل درخواست کردیم که این بازی یک روز به تعویق بیفتد و مسئولان سازمان لیگ گفتند که ما به این موضوع پاسخ مثبت خواهیم داد و ما به این دلیل برنامه‌ریزی کردیم که روز شنبه با سپیدرود بازی می‌کنیم. اما به ما دیروز اعلام شد که امکان به تعویق افتادن این بازی نیست و یک سؤال بزرگ برای من به وجود می‌آید و آن این است که چرا باید فشردگی مسابقات ما اینقدر فشار روی تیم ما بیاورد. اگر قرار به تعویق افتادن بازی ما بود سازمان لیگ می‌توانست از قبل این کار را انجام دهد. اما چه دلیلی دارد که 4 روز یک بار برای ما بازی می‌گذارند؟ این موضوع جای گلایه زیاد از سعید فتاحی و برنامه‌ریزان سازمان لیگ را برای ما دارد و نمی‌دانم چرا این فشار فقط باید روی ما باشد؟

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو در خصوص اینکه به دلیل هجمه‌های اخیر نگران اشتباهات داوری به سود پرسپولیس در بازی فردا نیست، گفت: ما از بحث داوری ضرر کردیم شاید پرسپولیس هم ضرر کرده باشد. داور بازی فردا علیرضا فغانی است که تجربه زیادی دارد و من نگرانی بابت داور ندارم و اگر اشتباهی هم به ضرر ما انجام شود شک ندارم از روی غرض و عمد نیست چون به توانایی و سلامت کاری فغانی ایمان دارم و برای هر سوت او احترام قائل هستیم. و امیدوارم عدالت رعایت شود.

گل‌محمدی در پایان اظهار داشت: همه بازیکنان ما سرحال هستند و فقط سعید صادقی محروم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز