خبرگزاری کار ایران

انتقال ۹۰ میلیون پوندی

کولیبالی گران ترین مدافع جهان می شود ؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۹۹۱

سران یونایتد می خواهند در تابستان کولیبالی را از ناپل به منچستر بیاورند.

به گزارش ایلنا اوله گانر سولشیر سرمربی تیم منچستریونایتد، جیم لاور را به ایتالیا فرستاد تا در دیدار هفته گذشته بین ناپولی و فیورنتینا، کولیبالی مدافع ناپلی را زیر نظر بگیرد. 

منابع یونایتد می گویند لاور تحت تاثیر این مدافع سنگالی قرار گرفته است. او همچنین یک بازی خوب را در جریان مسابقه دو روز گذشته در لیگ اروپا برابر زوریخ از خودش به نمایش گذاشت. این بازی با برتری 3 بر 1 ناپلی به پایان رسید. 

این مدافع 27 ساله می گوید که از این که تیم های مطرح اروپایی به دنبال به خدمت گرفتنش هستند، هیجان زده است. اما می خواهد نشان دهد می تواند سطحی فراتر از انتظار را به نمایش بگذارد. 

یونایتدی ها آماده هستند تا رکورد 75 میلیون پوندی ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول را بشکنند. فن دایک نشان داده است که ارزش این همه پول را داشته است، و حالا سران یونایتد برحسب این مهم، تردیدی در پرداخت این مبلغ هنگفت نخواهند داشت. 

خوزه مورینیو سرمربی سابق شیاطین سرخ در زمان حضورش، سعی کرد تا از بین رافائل واران، هری مگوایر، توبی الدریدل و کالیدو کولیبالی حداقل یکی را به خدمت بگیرد، ولی هیچ کدام به سرانجام نرسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز