خبرگزاری کار ایران

نابغه کشتی روسیه از برنامه‌های آینده خود می‌گوید؛

سعداله‌یف: مهمترین مدال من طلای رقابت های جهانی بوداپست است

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۹۶۱

قهرمان المپیک و جهان گفت: فکر می کنم آغاز برنامه های جدی من از رقابت های جام جهانی سال 2019 میلادی در یاکوتسک خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، عبدالرشید سعداله یف آزادکار روس و قهرمان المپیک و جهان در وزن 97 کیلوگرم با بیان این مطلب افزود: این جامبولات تدیف سرمربی تیم است که در مورد برنامه های بعدی من تصمیم گیری می کند اما فکر می کنم آغاز برنامه های جدی من از رقابت های جام جهانی سال 2019 میلادی در یاکوتسک خواهد بود.

وی ادامه داد: بعد از چند هفته استراحت و در کنار خانواده بودن، تمرینات خود را برای جام یاریگین شروع کردم اما کادر فنی من را از شرکت در این مسابقات معاف کرد و در حال حاضر تشنه مبارزه هستم.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: مهمترین مدال من مدال طلای رقابت های جهانی بوداپست است. تدیف در این مسابقات همواره به من می گفت، شما باید برنده شوید من همانجا متوجه شدم که این پیروزی چقدر برای کشور من مهم بود و گرفتن انتقام از اسنایدر برای طرفداران من اهمیت بالایی داشت.

وی تأکید کرد: دوران زندگی قهرمانی بسیار کوتاه است و باید تا زمانی که قدرت دارید بهترین تمرینات را برای کسب بهترین نتیجه انجام دهید، در غیر این صورت پشیمان خواهید شد.

سعدالهیف خاطرنشان کرد: ما دو مسابقه قهرمانی اروپا و بازی های اروپایی را پیش رو داریم اما وظیفه فعلی ما با توجه به تأکید کادر فنی موفقیت در رقابت های جام جهانی یاکوتسک است.

وی در مورد دیدار ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با کشتی گیران در سوچی گفت: قرار بود این دیدار در پاییز و پس از رقابت های جهانی برگزار شود اما با توجه به فشردگی برنامه های پوتین این امر میسر نشد و جلسه به تعویق افتاد. پس از نتیجه فوق العاده در مجارستان صحبت شد که به کشتی گیران و مربیان جایزه اهداء شود و ما در این دیدار این موضوع را یادآوری کردیم. 

سعداله‌یف خاطرنشان کرد: درحال حاضر در شرایط وزنی خوبی هستم و آمادگی خوبی دارم و از سوی دیگر برنامه های تمرینی ام به شکل مناسبی دنبال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز