خبرگزاری کار ایران

جذاب‌ترین دوئل تبریز؛ شجاعی - اسماعیلی

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۱۵۹

دو هافبک تاثیرگذار دو تیم تراکتورسازی و استقلال رقابت سخت و نفس گیری در میانه میدان خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، از هفته هجدهم لیگ برتر در دیداری حساس و جذاب تیم‌های تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال خواهد بود و دو تیم برای نزدیک‌شدن به صدر جدول به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

یکی از تقابل‌های جذاب این مسابقه بین مسعودشجاعی هافبک کهنه‌کار تیم تراکتورسازی و فرشیداسماعیلی طراح جوان استقلال خواهد بود. این دو در دیدار رفت که در تهران برگزار شد مصاف سخت و پایاپایی با هم داشتند که البته برنده‌ی این جنگ فرشید اسماعیلی بود که توانست بارها و بارها خط هافبک تراکتورسازی را اسیر توانایی‌های خود کند و همچنین با یک شوت دیدنی دروازه تراکتورسازی را فرو بریزد.

اکنون که شجاعی به آمادگی قابل توجهی دست یافته و در هفته‌های اخیر در تراکتورسازی درخشیده است باز هم رودروی اسماعیلی قرار خواهد گرفت تا خاطرات بد بازی رفت را جبران کرده و به پرشورها در راه کسب سه امتیاز کمک کند.

باید منتظر ماند و دید چه نتیجه‌ای در دیدار تراکتورسازی و استقلال رخ خواهد داد و کدام تیم می‌تواند نتیجه دیدار را به نفع خود رقم بزند.

گفتنی است این دیدار از ساعت 15:30 جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز