خبرگزاری کار ایران

الهامی: طول می کشد تا برزای جا بیفتید / رقبا شانس قهرمانی بیشتری دارند

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۸۴

مربی تیم پدیده می گوید بهنام برزای تازه به تیم ما آمده و رفته رفته در قالب تاکتیکی تیم ما جا می‌افتد. هرچند که از بازی‌هایی که به تیم ما آمده، کاملاً از او راضی هستیم.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پدیده شهر خودرو از هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شده و این دیدار در پایان با نتیجه بدون گل تساوی به پایان رسید.

ساکت الهامی مربی تیم پدیده در پایان این دیدار، اظهار داشت: قبل از هر چیز شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان‌مان در حمله تروریستی زاهدان را تسلیت می‌گویم.  بازی بازی سختی بودی بازی کردن در آبادان خیلی سخت است. اما منصافنه میگویم برای سه امتیاز آمده بودیم. شروع بازی دیید که برای کسب امتیاز آمده بودیم. بازی سختی بود. ما در 10 دقیقه اول می‌توانستیم برنده شویم.

ساکت در ادامه صحبت‌های خود گفت: بهنام برزای تازه به تیم ما آمده و رفته رفته در قالب تاکتیکی تیم ما جا می‌افتد. هرچند که از بازی‌هایی که به تیم ما آمده، کاملاً از او راضی هستیم.

وی افزود: درست است که تیم‌های دیگر شانس بیشتری نسبت به ما در قهرمانی دارند و رقابت‌ با آنها قطعاً برای ما کار سختی است اما تا روز آخر ادامه  می‌دهیم.

مربی تیم پدیده در پایان صحبت‌های خود گفت: ما می‌دانیم جایگاه تیم ما کجا است اما بچه‌های ما با جانفشانی برای موفقیت تیم تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز