خبرگزاری کار ایران

نامداری: همه می دانند شجاع بد دهن است

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۸۳

بازیکن استقلال خوزستان می گوید اینطور نیست که خلیل زاده هر حرفی می‌زند جواب ندهیم . شجاع توهین کرد و من هم جوابش دادم.

به گزارش ایلنا، وحید نامداری پس از شکست استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس در مورد درگیری با شجاع خلیل‌زاده اظهار داشت: ما برای ضربه زدن به هوا می‌پریدیم و طبیعتاً درگیری هم به وجود می‌آمد اما همه می‌دانند که شجاع خلیل‌زاده آدم بددهنی است و باید جلوی او گرفته شود.

وی افزود: این طور نیست که او هر حرفی می‌زند جواب ندهیم . شجاع توهین کرد و من هم جوابش دادم.

*حمدی‌نژاد

وحید حمدی‌نژاد کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: داور در برخی صحنه‌ها با ما مهربان بود اما در برخی صحنه‌های دیگر راحت اخطار می‌داد. در یکی دو صحنه در خطای اول کارت زرد نمی‌داد اما بعداً اخطار می‌دهد، نوش دارو پس از مرگ سهراب چه فایده‌ای دارد.

وی گفت: بچه‌های ما بازی خیلی خوبی انجام دادند خیلی از آنها اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم اما به دلیل جوانی و کم‌تجربگی استفاده نشد. 

حمدی‌نژاد افزود: جایگاه ما ته جدول نیست و موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم همه چیز را نشان می‌دهد. واقعاً حیف است و امیدوارم در بازی‌های بعدی سه امتیاز را بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز