خبرگزاری کار ایران

با اسلحه‌های مخفی شفر برابر تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۱۳

اینکه استقلال با چه ترکیبی وارد بازی می‌شود برای تراکتوری‌ها و حتی هواداران استقلال هم به یک معمای بزرگ بدل شده است.

به گزارش ایلنا، اما معما وقتی پیچیده‌تر جلوه می‌کند که وینفرد شفر به احتمال زیاد نخواهد از منشا و گونسالوس در ترکیب اصلی تیمش بهره بگیرد. 

بازی ندادن به این دو بازیکن شاید برای تراکتوری‌ها بدترین خبر باشد به این دلیل که استقلال تا پایان بازی این شانس بزرگ را برای خود حفظ می‌کند تا از بازیکنان تازه‌نفس و هجومی بیشتری بهره بگیرد و ضرباهنگ خودش را حفظ کند.

درباره ترکیب استقلال اگر بخواهیم یک پیشگویی نزدیک به واقعیت را بیان کنیم باید دست بگذاریم روی همین دو بازیکن که به‌عنوان اسلحه پنهان سرمربی استقلال در بازی بزرگ عصر جمعه ایفای نقش خواهند کرد و شاید حریف را به چالش بکشند. هم منشا و هم گونسالوس در بازی با پیکان توانستند بعد از ورود به ترکیب استقلال نمایش خیره‌کننده‌ای از خود برجا بگذارند و تاثیرگذاری عمیقی روی بازی داشته باشند.

حضور منشا در نیمه دوم بازی با پیکان سبب شد استقلال حالت هجومی خود را حفظ کند و گونسالوس هم با آن گل ارزشمندی که به ثمر رساند، توانست فشار زیادی را از روی دوش خود بردارد و البته خودش را به‌عنوان یک بازیکن ماهر در گلزنی جلوه دهد. حالا در بازی با تراکتورسازی نیز این دو بازیکن به احتمال بسیار زیاد در نیمه دوم به میدان خواهند رفت تا اگر استقلال گلی خورده بود آن گل را جبران کنند و اگر هم گلی نخورده بود در راستای به ثمر رساندن گل پیروزی استقلال قدم بردارند.

بدون شک اگر منشا و گونسالوس بتوانند در این بازی هم نمایش تاثیرگذاری از خود بر جای بگذارند، شفر را در بازی‌های آتی ترغیب خواهند کرد که حتی از این دو بازیکن در ترکیب اصلی هم بهره بگیرد که در آن وضعیت هم استقلال به لحاظ فنی سود خواهد جست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز