خبرگزاری کار ایران

هاشم پور: بازیکنان فوتبال ساحلی همیشه برای شرایط سخت آماده هستند

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۸۲۲

مربی تیم فوتبال ساحلی گفت: بازیکنان فوتبال ساحلی همیشه برای شرایط سخت آماده هستند.

به گزارش ایلنا، عباس هاشم پور مربی تیم فوتبال ساحلی در مورد آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی که خود را برای حضور  جام ملتها  و مقدماتی جام جهانی در تایلند آماده می‌کنند، گفت: خدا را شکر وضعیت تیم ملی خوب است طبق هماهنگی‌ها  قرار بود که از  سوم بهمن ماه در برزیل یک اردو برگزار و در این مدت پنج بازی تدارکاتی انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: متاسفانه به دلیل بعضی از شرایط سفر به برزیل لغو شد و طبق تصمیم کادر فنی مقرر گردید که اردوهای خود را در  ایران و در استانهای هرمزگان بوشهر  و... برگزار کنیم  ودر این مدت چند بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری این استانها برگزار کنیم که خدا را شکر به خوبی این بازی‌ها برگزار شد. 

   مربی تیم فوتبال ساحلی در پاسخ به سوالی که آیا  نداشتن اردوی تدارکاتی به تیم ملی آسیب نمی رساند، گفت: من هم  قبول دارم که اردوهای تدارکاتی خارج از کشور خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند اما چاره چیست وقتی شرایط مهیا نمی‌شود ما نمی توانیم کاری را انجام دهیم البته  بازیکنان تیم فوتبال ساحلی ایران همیشه برای شرایط سخت خود را آماده کردند و به خوبی این شرایط را درک می کنند.  البته در حال حاظر تیم ملی ۲ مصدوم هم دارد محمد احمد زاده و سعید پیرامون که امیدوارم تا زمان برگزاری مسابقات  تایلند آماده شوند.

هاشم پور در پایان گفت: از تاج  ریاست فدراسیون فوتبال، دبیر فدراسیون و خانم شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی و نایب رئیس فدراسیون فوتبال تشکر و قدردانی می‌کنم که آنها  تا آخرین لحظه تمام  سعی و تلاش  خود را کردند که  اردوی برزیل برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز