خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: استقلال با شکست تراکتورسازی می‌تواند برای قهرمانی گام بردارد / خرید منشا غیرمنطقی نبود

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۳۷۲

سرمربی سابق استقلال تهران می‌گوید شاگردان وینفرد شفر با شکست تراکتورسازی در بازی هفته آینده می‌توانند به عنوان قهرمانی فکر کنند.

صمد مرفاوی در گفت و گو با ایلنا درخصوص اولین برتری استقلال تهران در نیم فصل دوم برابر پیکان اظهار داشت: استقلال یک تیم جامع دارد و از هر نظر که بررسی کنید اولین برتری در نیم فصل دوم بسیار خوب بود. با توجه به مهره‌هایی که به تیم ملحق شده‌اند سرمربی دستش پر است و هر تفکری که داشته باشد را می‌تواند پیاده کند. همین نکته مثبتی برای تیم است که بتواند با همین روند ادامه بدهد.

او ادامه داد: هنوز زود است که عملکرد بازیکنان را بخواهیم قضاوت کنیم. برخی از بازیکنان که به تازگی اضافه شده‌اند خیلی خوب آماده نشده‌اند. بازیکنانی مثل داریوش شجاعیان و محسن کریمی هم به تازگی دوران مصدومیت را سپری کرده‌اند و یک مقدار زمان می‌برد که این دو هم به شرایط ایده آل برسند. ضمن  اینکه طارق همام هم مصدوم است و در دسترس نیست.

سرمربی سابق استقلال درباره خرید گادوین منشا از پرسپولیس گفت: مهم‌ترین چیز خواسته سرمربی است؛ سرمربی تقاضا داشته که چنین بازیکنی به ترکیب اضافه شود و با توجه به تفکرات او بازیکن جذب می‌شود. این درخواست معقولی است که منشا هم مانند سایر بازیکنان به تیم اضافه شده است. به هیچ وجه خرید منشا غیرمنطقی نبود و او در ادامه می‌تواند تاثیر زیادی در روند خط حمله داشته باشد.

مرفاوی درخصوص رویارویی با تراکتورسازی تبریز گفت: بازی بسیار سختی است؛ سه امتیاز این مسابقه تاثیرگذار است و هر تیمی که برنده باشد هم از لحاظ روحی روانی و هم از لحاظ کیفیت فنی می‌تواند خودش را نشان بدهد.

او درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: همانطور که گفتم بازی با تراکتورسازی خیلی حساس و تعیین کننده است. اگر آنها بتوانند تراکتورسازی را شکست بدهند می‌توانند برای قهرمانی قدم بردارند. استقلال با برتری در این بازی به مراتب شرایطش بهتر خواهد شد. رقابت نزدیکی در بالای جدول بین سپاهان، پدیده، پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی وجود دارد که می‌تواند جذابیت زیادی به مسابقات لیگ بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز