خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر؛ حضور پررنگ شاگردان امپراتور و ژنرال

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۳۶۰

فولاد و سپاهان سهم پررنگی در تیم منتخب هفته داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، 6 بازی از هفته هفدهم لیگ برتر هم انجام شد و دو دیدار معوقه میان استقلال - ذوب آهن و سایپا - پیکان باقی مانده است. با توجه به فاصله زیاد زمان برگزاری بازی‌های باقی‌مانده نسبت به 6 دیدار برگزار شده، تیم منتخب هفته هفدهم را بدون احتساب این دو بازی تشکیل داده‌ایم.

 

دروازه‌بان: فرزین گروسیان (استقلال خوزستان)

با وجود دریافت یک گل و شکست تیمش، ایستادگی خوبی مقابل حملات بی‌امان مهاجمان گل‌محمدی داشت و توانست مقابل سرمربی سابقش خوش بدرخشد و مانع شکست پرگل تیمش شود.

 

مدافع راست: محمد ایرانپوریان (سپاهان)

این روزها حسابی در ترکیب تیمش خوش می‌‌درخشد و یکی از ستاره‌های لیگ برتر است. ایرانپوریان به خوبی توانسته جناح راست سپاهان را بیمه کند و مزد عملکرد خوبش در بازی با سپیدرود را هم با ارسال پاس گل گرفت.

 

مدافع میانی: لاشا توتادزه (نساجی)

در اولین بازی خود در ترکیب نساجی عملکرد خوبی در مرکز خط دفاعی داشت و مقابل مهاجمان تراکتورسازی خوش درخشید.

 

مدافع میانی: ایمان سلیمی (تراکتورسازی)

به عنوان یک مدافع جوان حسابی توانسته در ترکیب پرستاره تراکتورسازی جای ثابتی برای خودش دست و پا کند و با وجود سن کم، اشتباهات چندانی در عملکردش ندارد. مقابل نساجی بار دیگر عملکرد مطمئنی داشت.

 

هافبک دفاعی: کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)

بازیکن خوبِ روز بد پرسپولیس بود ولی با وجود تلاش و دوندگی زیاد نتوانست مانع شکست تیمش شود. حتی زمانی که به کمک خط حمله رفت و تک گل تیمش را هم به ثمر رساند.

 

هافبک دفاعی: احمد زند‌ه‌روح (ماشین‌سازی)

یک بازی خوب و حساب شده در ترکیب تیمش داشت و یک گل مهم و 3 امتیازی هم برای تیمش زد تا خودش را در ترکیب منتخب هفته قرار دهد.

 

هافبک هجومی: ولادیمیر کومان (سپاهان)

روز درخشانی مقابل سپیدرود داشت. 2 پاس گل داد و چند پاس گل دیگر هم داد که با بی‌دقتی مهاجمان تیمش از دست رفت و لقب مهندس جدید تیم قلعه‌نویی را به خودش اختصاص داده است.

 

هافبک هجومی: محمدرضا مهدی‌خانی (پدیده)

هم در فاز هجومی تیمش عملکرد موفقی داشت و هم با گلی که وارد دروازه استقلال خوزستان کرد 3 امتیاز مهم به تیمش هدیه داد.

 

مهاجم سایه: مهدی زبیدی (فولاد خوزستان)

عملکرد فوق‌العاده‌ای مقابل پرسپولیس داشت و یک گل حساس هم مقابل این تیم به ثمر رساند تا مزد بازی خوبش را بگیرد و در برتری ارزشمند تیمش موثر باشد.

 

مهاجم نوک: رضا میرزایی (فولاد خوزستان)

بهترین بازیکن فولاد مقابل پرسپولیس بود. یک گل به ثمر رساند که از سوی داور آفساید تشخیص داده شد و یک پنالتی هم گرفت تا از عوامل اصلی برتری تیمش باشد.

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر؛ حضور پررنگ شاگردان امپراتور و ژنرال

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز