خبرگزاری کار ایران

در مصاحبه با سایت لیگ استرالیا؛

ناگفته‌های رضا قوچان‌نژاد از جام‌جهانی

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۹۸۵

مهاجم سابق تیم ملی ایران در خصوص حضورش در لیگ استرالیا و باشگاه اف‌سی‌سیدنی به اظهارنظر پرداخته است.

به گزارش ایلنا، رضا قوچان نژاد، مهاجم سابق تیم ملی ایران که به تازگی به تیم اف‌سی سیدنی استرالیا پیوسته است در مصاحبه‌ای که با سایت مسابقات لیگ استرالیا داشته در خصوص شرایط خود به اظهارنظر پرداخته است.

گوچی ابتدا درباره حضور و بازی در جام‌جهانی اظهار داشت: از کودکی این آرزو را داشتم تا در جامجهانی بازی کنم. تجربه زیبایی است که شما جزئی از این رویداد باشکوه باشید. جامجهانی تورنمنتی است که تمام دنیا بازی شما را تماشا می کنند و مقابل بهترین بازیکنان دنیا بازی میکنید. در لحظه حضورتان در جام جهانی شما درک نمی کنید که در چه رویداد بزرگی حضور دارید. در زندگیام به حضور در جام جهانی افتخار میکنم. گلم به بوسنی در جام جهانی 2014 بهترین خاطرهام است. در جام جهانی مقابل بازیکنان بزرگی مثل مسی و دی‌ماریا بازی کردم. این بازیکنان اسم‌های بزرگی هستند که همه آنها را می شناسند. این ها بازیکنانی هستند که همیشه در یادها میمانند حالا اینکه مقابل آنها بازی کنید دیگر اصلا فراموش نمیشوند.

قوچان‌نژاد در ادامه درباره حضورش در سیدنی و لیگ استرالیا عنوان کرد: من برای تعطیلات اینجا حضور ندارم. من اینجا هستم تا روی فوتبال تمرکز کنم و به سیدنی کمک کنم. اگر چند روزی تعطیلات داشته باشم دوست دارم به همراه خانوادهام در شهر سیدنی به گشت و گذار بپردازیم. مهمترین چیز در شرایط کنونی تمرکز روی فوتبال خودم است. تمام تلاشم را میکنم تا بهترین عملکردم را برای سیدنی داشته باشم. تلاش می کنم تا گلهای زیادی را برای تیمم بزنم. همیشه تغییر تیم و پیوستن به تیم جدید سخت است چرا که باید خود را با فضای جدید تطبیق بدهید و به آن عادت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز