خبرگزاری کار ایران

توخل: غیبت دو سه بازیکن تاثیری روی ما ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۱۵۹

سرمربی پاریسی‌ها بعد از پیروزی مقابل بوردو به شرایط ستاره‌های مصدوم تیمش برای جدال حساس مقابل منچستریونایتد اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، پاری سن‌ژرمن در چارچوب لوشامپیونه دیشب مقابل بوردو به پیروزی رسید تا با برد به مصاف منچستر یونایتد برود.

توخل سرمربی تیم پاریسی گفت: متأسفانه در این دیدار کاوانی مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد اما خبر خوب اینکه وراتی بعد از سه هفته آسیب دیدگی توانست به میدان رود و ۵۸ دقیقه بازی کند. نمی ‌دانم که آیا او می‌تواند برابر منچستر یونایتد با آمادگی بالا ۹۰ دقیقه بازی کند یا نه.

او ادامه داد: من وراتی را به خوبی می‌شناسم. او بدون شک برای دیدار برابر یونایتد اعلام آمادگی خواهد کرد. حتی برابر بوردو هم از تعویض شدن ناراحت بود و دوست داشت که بیشتر بازی کند.

توخل درباره نیمار هم گفت: نیمار مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند. پاری سن ژرمن بازیکنان خوبی در اختیار دارد و حتی اگر کاوانی، نیمار و وراتی هم نتوانند بازی کنند بازهم برنامه خاص خود را خواهیم داشت. دلیل برای نگرانی وجود ندارد و برای هر شرایطی برنامه خاصی خواهیم داشت. بازیکنان پاری سن ژرمن به بازی‌های بزرگ عادت کرده‌اند و غیبت دو سه بازیکن روی ما تأثیر نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز