خبرگزاری کار ایران

آخرین تلاش منچستریونایتد برای حفظ راشفورد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۶۳۲

باشگاه منچستریونایتد آماده است که حقوق فعلی مهاجم انگلیسی‌اش مارکوس رشفورد را به 200 هزار پوند در هفته افزایش دهد.

به گزارش ایلنا، اخیراً گزارش‌هایی درباره تمایل رئال مادرید به خرید مهاجم 21 ساله شیاطین سرخ منتشر شده بود که گویا همین مساله نگرانی شیاطین سرخ را از بابت از دست دادن بازیکن آینده‌دار‌شان در پی داشته است. نشریه سان انگلیس هفته پیش گزارش کرده بود که منچستری‌ها می‌خواهند حقوق رشفورد را به سه برابر افزایش دهند و اکنون مدیران باشگاه نیز برنامه‌شان برای تمدید قرارداد این بازیکن ملی‌پوش را تأیید کرده‌اند.

 آنها اعلام کرده‌اند که تماس‌های اولیه با بازیکن جوان‌شان را برای حفظ او در اولدترافورد انجام داده‌اند. رشفورد زمانی که ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد بود، از رئال مادرید پیشنهادهایی دریافت کرد که گویا او را وسوسه کرده است.

او در هشت بازی اخیر منچستریونایتد تحت هدایت اوله‌گنار سولشر در لیگ برتر انگلیس 6 گل زده و فعلاً از وضعیتش راضی است اما گویا قصد دارد تا تابستان صبر و آن زمان تصمیم‌گیری کند. کار رئال مادرید برای جذب رشفورد سخت است چرا که رشفورد تا سال 2020 با منچستریونایتد قرارداد دارد، قراردادی که شیاطین سرخ می‌توانند به صورت یکطرفه آن را برای یک‌سال دیگر تمدید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز