خبرگزاری کار ایران

ما زمین تمرین خوب می‌خواهیم

شفر: بعد از گل همه تیم ما شادی می کردند / تعویض شجاعیان به خاطر خودش بود

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۸۲

سرمربی تیم استقلال معتقد است بعد از گلزنی تیمش همه بازیکنان حتی نیمکت نشینان شادی می کردند و همدل بودند.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر بعد از برد ۴ بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری گفت:شروع مسابقه یک مقدار سخت بود. می دانستیم پیکان تیم خوبی است و به ویژه در ضد حملات خوب عمل می کند.

* از گل های ایسما و تبریزی خوشحالم

وی ادامه داد: از گل های مهاجمان راضی و خوشحال هستم. گل‌های تبریزی و ایسما. بسیار بابت روحیه تیمی خوشحال هستم. دیروز نیز گفتم که در گذشته مشکلاتی داشتیم اما از عملکرد همه خوشحال هستم که با همه توان جنگیدند و امیدوارم همه بازی امروز را دیده باشند و به این تیم احترام بگذارند. بازیکنانم با همه توان و صدرصد توانشان تلاش کردند و امیدوارم همه به این تیمم احترام بگذارند. 

* از بازگشت شجاعیان خوشحالم

شفر گفت: خوشحالم بابت بازگشت شجاعیان که ۶-۷ ماه بیرون بود و امروز خوب بازی کرد و طبیعی است بازگشت بازیکن دچار اشتباه شود. تعویضش هم به خاطر اشتباه هاتش نبود بلکه نمی‌خواستیم مشکلی برایش پیش بیاید.

* اشتباهاتی داریم که باید آنها را برطرف کنیم

سرمربی آلمانی استقلال خاطرنشان کرد: از گلی که زکی پور زد خوشحالم یک گل به ذوب آهن زد و آفساید اعلام شد. نمی خواهم بگویم همه چیز خوب و کامل است. اشتباه هایی داشتیم و هنوز کامل نشده ایم و باید در لیگ برتر و آسیا خوب و سخت تمرین و کار کنیم. امیدوارم در روزهای آینده زمین تمرین خوبی داشته باشیم و داشتن زمین تمرین خوب برای ما خیلی مهم است.

* بعد از گلزنی نیمکت‌ استقلال خوشحالی می کرد

شفر تصریح کرد: آنچه امروز دیدیم کار تیمی بسیار خوب بود و در گذشته بازیکنان باهم تلاش کردند و جنگیدند. امروز هم اگر بازیکنان اشتباهی داشتند همه به هم کمک می کردند. بعد از گل هایی که زدیم همه بازیکنان و نیمکت نشینان خوشحال بودند. باقری و محمدی مهر هم که روی نیمکت هم نبودند خوشحال شدند و هیچ بازیکنی صحبتی نمی‌کرد که چرا بازی نکرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز