خبرگزاری کار ایران

تصمیم مهم سولاری برای بازی با بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۲۹۲

سانتیاگو سولاری برای بازی رئال مادرید در خانه بارسلونا در جام حذفی باید چند تصمیم بگیرد. یکی از تصمیمات او این است که چه کسی در سمت چپ خط دفاعی بازی کند: مارسلو یا سرخیو رگیلون.

به گزارش ایلنا، این دو نفر ویژگی‌های بسیار متفاوتی دارند و رگیلون از زمانی که سولاری مربی تیم شده، قابل اعتمادتر ظاهر شده است. رگیلون در هفته‌های اخیر از فرصت نهایت استفاده را برده است و در چهار بازی اخیر رئال در لالیگا در ترکیب ثابت قرار گرفته است. این در حالی است که در جام حذفی، مارسلو در ترکیب قرار گرفت. بازی با بارسلونا محکی جدی برای وضعیت مارسلو در باشگاه است. با توجه به اینکه بازی در جام حذفی است، شاید مارسلو در ترکیب قرار بگیرد اما از سوی دیگر رقیب، بارسلونا است و حضور رگیلون باعث می‌شود خیال سولاری آسوده‌تر باشد. 

از سوی دیگر، تجربه مارسلو می‌تواند به کمک او بیاید. او اوضاعی برخلاف ایسکو دارد و به نظر می‌رسد سولاری می‌خواهد این بازیکن برزیلی را به اوجش برگرداند. عملکرد عالی رگیلون باعث شده اوضاع در این پست پیچیده شود. او در مدتی کوتاه توانسته پست مدافع چپ را از آن خود کند و مشکلاتی که مادرید در این پست داشت را برطرف کند. پیش‌تر، مربیان رقیبان تلاش می‌کردند از سمت مارسلو حمله کنند. 

اما مارسلو همچنان مارسلو است و سولاری می‌داند که او از نظر تهاجمی چه قابلیت‌هایی را به تیم اضافه می‌کند. با این حال آمار نشان می‌دهد رگیلون در 13 بازی به میدان رفته که رئال 10 بازی را برده و در 7 بازی هم کلین‌شیت کرده است. حالا زمان آن است که سولاری تصمیم بگیرد.

منبع مارکا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز