خبرگزاری کار ایران

رویای قهرمانی قرمزها پس از 29 سال

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۸۹

قرمزها در حالی در دو بازی اخیر خود در خانه مساوی کرده اند که هوادران لیورپول به شدت عصبی هستند.

به گزارش ایلنا، طرفداران لیورپول که وفاداری آنان در این سال‌ها زبان زد خاص و عام است و جایزه بهترین هواداران فوتبال در سال 2016 را دریافت کرده اند حالا بیش از هر زمانی تیم خود را نزدیک به قهرمانی لیگ جزیره پس از 29 سال می‌بینند.

لیورپول در دهه گذشته یک رکورد منحصر به فرد از خود به جای گذاشته است، آنها تنها تیمی هستند که در لیگ برتر  با صدر نشینی به استقبال کریسمس رفته اند اما در انتهای فصل قهرمان نشده اند.

آنها که با توقف مقابل وستهام در خانه حالا سیتیزن‌ها را با سه امتیاز پشت سر خود می‌بینند و سکو‌های آنفیلد بیش از هر زمانی در اضطراب و استرس به سر می برد و این عامل تنش در آنفیلد شده است.

رویای قهرمانی قرمزها پس از 29 سال

با شکست 2 بر 1 منچسترسیتی مقابل نیوکاسل همه چی آماده می‌شد تا لیورپول با پیروزی مقابل لسترسیتی اختلاف را به 7 امتیاز برساند اما آنها در خانه نتوانستند از پس لستر بر بیایند و بازی با نتیجه 1بر 1 در آنفبلد به پایان رسید.

شاگردان کلوپ در سومین بازی پیاپی در خانه در هفته بیست و پنجم مقابل وستهام قرار گرفتن که در این بازی نیز آنها با نتیجه 1 بر 1 در خانه متوقف شدن و با توجه به پیروزی منچسترسیتی مقابل آرسنال سیتزن ها به 3 امتیازی لیورپول صدرنشین برسند و این دو تساوی و فرصت سوزی قرمزها  در خانه برای ایجاد فاصله بیشتر آغاز نارضایتی بر روی سکو‌ها باشد.

ریو فردیناند معتقد است تنش آشکار در آنفیلد زمانی شروع شد که لیورپول نتوانستد در خانه لستر را شکست دهد تا فاصله خود با سیتیزن ها را افزایش دهد.

مدافع سابق منچستر یونایتد در BT Sport گفت: "تنها نگرانی کمی که من می توانم داشته باشم این است که من احساس ناخوشایندی دارم از تیمی که  فرصت افزایش اختلاف را داشت اما ساده نشست و آن را از دست داد. این چیزی است که کلوپ باید آن را بداند و نباید هوادران را عصبی کند، من فکر می کنم هواداران عصبی بودند و در نتیجه بازیکنان را عصبی نموده‌اند مشکل این است که تمامی بازیکنان در زمین ناامید بودند و این مشابه سایر باشگاه‌های که قهرمان می‌شوند و در سه ماه اخر این رقابت‌های لیگ هستند نیست . همه ما می دانیم کلوپ به شدت دنبال این است تا پس از سال‌ها لیورپول را قهرمان جزیره کند.

رویای قهرمانی قرمزها پس از 29 سال

در سال 2008-09، آنها تحت هدایت بنیتز در کریسمس صدر نشین بودند ، اما پس از سه تساوی در ماه ژانویه صدر جدول را از دست دادند و رقیب دیرینه آن@ها منچستریونایتد قهرمان شد و آنان با 4 امتیاز اختلاف دوم شدن و این خشم طرفداران لیورپول را بر انگیخت.

در سال های 2013-14 با برند راجرز در حالی که قهرمانی در دستان آنان بود با لیز خوردن جرارد همه چی بر باد رفت و دیگر آنان نمی تواند ببینند رویای آنها باز هم بر باد رود.

 اما کلوپ به Sky Sports گفت: "چند بحث در مورد جو در آخرین بازی ما وجود داشت، اما از آنجایی که من اینجا هستم زمانی که ما پیش  هستیم هواداران آرام نیستند.

جو آنفیلد کاملا خوب است، و این وظیفه ماست که باید در زمین اجرا شود و هوادران را خوشحال  کند هواداران ما همیشه آماده هستند تا همواره ما را هدایت کنند بدون آنکه به نتیجه توجه کنند.

همه چیز خوب است، اما مردم به راحتی در موقعیت هایی مانند بازی با لستر ، کمی عصبی می شوند. این طبیعی است اما تجربه من نیز در بوروسیا دورتموند در متفاوت نبود. اما اینجا همانند وست فالن نیست آنها روز چهارشنبه ما را تحت فشار قرار دادند.

همه چیز باید به روزهای قبلمان در اواسط فصل برگردد و تیم در آرامش باشد، البته ما 29 سال است قهرمان جزیره نشده ایم ، بنابراین طبیعی است که مردم از ما قهرمانی می‌خواهند آنها واقعا به آن علاقه دارند و من این واقعیت را دوست دارم.

رویای قهرمانی قرمزها پس از 29 سال

باید توجه داشت کلوپ مربی بسیار خوبی است او در بوندسلیگا در حالی دو سال پیاپی قهرمان شد که بایرن مونیخ حضور داشت و این اصلا آسان نیست. حالا سوال این است که آیا بازیکنان نیز دارای قدرت، برای رسیدن به خواسته‌های خود و هواداران را دارند تا لیورپول را بعد از 29 سال قهرمان جزیره کنند؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز