خبرگزاری کار ایران

رونمایی از یاغی جدید فوتبال ایران/ منشا در مسیر هاشمی نسب، انصاریان، هوار و...

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۶۲۴

منشا به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل شد.

به گزارش ایلنا، گادوین منشا ستاره نیجریه ای  فصل قبل پرسپولیس با عقد قراردادی یک و نیم ساله به استقلال پیوست تا جدیدترین یاغی فوتبال ایران نام بگیرد. این بازیکن نیجریه ای حالا به سومین تیم تهرانی در دوران حضورش در فوتبال ایران ملحق شد. اما او اولین بازیکنی نبود که مستقیما لباس قرمز را از تن درآورد و آبی پوش شد.

مهدی هاشمی نسب:

ستاره محبوب خط دفاعی پرسپولیس که 4 بار موفق شده بود دروازه استقلال را باز کند بعد از به مشکل خوردن با علی پروین در خلال رقابت های جام باشگاه های آسیا با یک قرارداد نجومی و باورنکردنی استقلالی شد و با پیراهن این تیم سه فصل به میدان رفت. هاشمی نسب در لباس آبی عملکرد بدی نداشت و موفق شد یک گل را وارد دروازه پرسپولیس کند و بعد از آن بیهوش شد و اتفاقات فراموش نشدنی که هیچ وقت نمی توان آن را از یاد برد.

علی انصاریان:

با محمد حسن انصاری فرد به مشکل خورد و به یک باره در لیست مازاد آری هان قرار گرفت. مدافع محبوب پرسپولیسی ها بعد از این اتفاق و به واسطه رفاقتی که با امیر قلعه نویی داشت در یک تصمیم عجیب با استقلال به توافق رسید و به این تیم پیوست. انصاریان یک فصل با لباس شماره 28 برای استقلال بازی کرد و خیلی سریع متوجه اشتباه خود شد و از این تیم رفتنی شد. انصاریان سال ها بعد از پیوستنش به استقلال به عنوان بزرگترین اشتباه زندگی اش یاد کرد. 

علی علیزاده:

فصل عجیبی بود. یک ماه بعد از انصاریان او هم از پرسپولیس به استقلال رفت. در سوی مقابل هم نیکبخت و فراز فاطمی به پرسپولیس پیوسته بودند. علیزاده در لباس استقلال عملکرد پرنوسانی داشت و نتوانست هیچ گاه محبوب هواداران این تیم شود. با این حال یک گل عجیب به پرسپولیس زد و یک بار هم با یک هند عجیب باعث 

هوار ملا محمد:

بازیکن محبوب پرسپولیسی ها که پاس گل سوپرگل کریم باقری به استقلال را صادر کرد و باعث شد پس از شش دربی 1-1 سرانجام شهرآورد یک برنده داشته باشد بعد از جدایی از جمع قرمزپوشان با شاهین بوشهر به توافق رسید و قرارداد داخلی امضا کرد اما به یک باره با لباس آبی در کنار فتح الله زاده قرار گرفت. هوار در لباس استقلال هم نمایش خوبی داشت و هواداران این تیم با او ارتباط برقرار کردند.

محمد قاضی:

با حضور علی دایی، محمد قاضی یکی از مهاجمان آماده فوتبال ایران به پرسپولیس پیوست اما هیچ گاه نتوانست جایگاه ثابتی برای خودش دست و پا کند و البته مصدومیت او در این قضیه بی تاثیر نبود. سرانجام این مهاجم بلند قامت بعد از توافق با مسئولان باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا شد و راهی تیم رقیب شد. قاضی در لباس استقلال بازی های فوق العاده ای را به نمایش گذاشت و حتی هواداران آبی برای او شعاری را هم ساختند که بسیار معروف شد اما نهایتا به خاطر مشکلات مالی در نقل و انتقالات نیم فصل این تیم را ترک کرد.

حال باید دید سرنوشت منشا به چه صورتی پیش می رود. بعد از الونگ الونگ و هوار او سومین بازیکن خارجی است که بعد از پرسپولیس راهی استقلال می شود. منشا بعد از اسماعیل گونکالوس و آیاندا پاتوسی سومین بازیکن سیه چرده و خارجی تیم شفر در این فصل خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز