خبرگزاری کار ایران

دروازه صنعت نفت در تهدید کدام بازیکن؟

امید ژنرال به بخت‌های جدید گلزنی در غیاب کی روش

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۵۶۳

سپاهان امروز در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود و گلزن بلندقامتش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد؛ در غیاب او بازیکنان دیگری شانس گلزنی به حریف امروز را پیش رو خود می‌بینند.

به گزارش ایلنا، نیم فصل دوم لیگ برتر از امروز برای طلایی‌پوشان اصفهانی آغاز می‌شود و آنها در اولین دیدارشان با صنعت نفت دیدار می‌کنند. آنها در حالی به آبادان آمده‌اند که امیر قلعه نویی سرمربی‌شان و کیروش استنلی گلزن برتر تیم و لیگ برتر را در اختیار ندارند. همچنین سپاهان ساسان انصاری مهاجم خود که در نیم فصل اول چهار گل برای این تیم به ثمر رسانده بود را به دلیل انتقال به تراکتورسازی در اختیار ندارد تا امید هواداران این تیم اصفهانی به گلزنی بازیکنان دیگرشان باشند.

بازی رفت این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و در 15 دیدار گذشته آنها در لیگ برتر در مجموع هشت برد سهم سپاهان دو برد سهم صنعت نفت و پنچ با به تساوی کشیده شده است. در غیاب دو گلزن 9 گله و چهار گله سپاهان، امید سپاهانی ها به گلزنی این بازیکنان است:

* مهرداد محمدی تا این جای لیگ سه گل به ثمر رسانده و به همراه سجاد شهباززاده و عزت اله پورقاز در رده دوم گلزنان این تیم قرار دارند.

* محمد ایران پوریان تنها بازیکن دو گله تیم سپاهان است که ابتدای فصل تراکتور سازی را به مقصد اصفهان ترک کرده است.

* در میان خرید‌های جدید سپاهان هم علی قربانی بازیکن سابق استقلال تهران از اسلواکی به سپاهان آمده توانسته برای تیم سابقش در 9 بازی دو گل به ثمر برساند.

* محسن مسلمان نیم فصل از تیم همشهری عازم سپاهان شده است؛ او در نیم فصل اول با وجود کشمکش هایی که بین او و باشگاه بود 12 بازی انجام داد و سه بار برای ذوب آهن گلزنی کرد.

* محمد ابراهیمی که او را در تیم‌هایی همچون تراکتور و گسترش فولاد دیده‌ایم پس از گذراندن یک نیم فصل در لیگ آزادگان و تیم گل ریحان با به ثمر رساندن چهار گل و کسب عنوان بهترین گلزن این تیم، سپاهان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است

در میان این اسامی علی قربانی در دوره‌ای که در استقلال بازی می‌کرد موفق به گلزنی در مقابل صنعت نفت شده بود. همچنین محمد ابراهیمی پیش از این با پیراهن تراکتورسازی دروازه آبادانی‌ها را باز کرده بود. سجاد شهباززاده هم در دیداری دوستانه بین استقلال و صنعت نفت توانسته بود یک گل برای آبی‌ها به ثمر برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز