خبرگزاری کار ایران

محمودزاده: شجاعیان و محسن کریمی مشکلی برای بازی ندارند/ بازیکنان خارجی باید سابقه ملی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۸۹۰

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فریبرز محمودزاده در گفتگویی که با رادیو جوان داشت، در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل اظهار داشت: نقل و انتقالات سیزدهم بهمن ماه به پایان رسید و قراردادهای مختلف به رویت همکاران ما رسید و با توجه به اینکه کمیته های حقوقی فدراسیون باید مجوزهای لازم را صادر می کردند تا این لحظه باشگاه های پدیده، نساجی و استقلال تهران در پی اقدامات اداری هستند که مجوز را دریافت کنند.به محض اینکه کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی به ما اعلام کنند کارت بازی بازیکنان این ۳ باشگاه صادر خواهد شد.

وی  ادامه داد: البته کارت بازی داریوش شجاعیان و محسن کریمی با توجه به اینکه بازیکنان قبلی استقلال بودند صادر شده و این ۲ بازیکن مشکلی برای همراهی تیم استقلال نخواهند داشت.

محمودزاده در خصوص بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران گفت: بازیکنان خارجی باید شرایط سابقه در تیم های ملی و سطح کلی قاره ها را داشته باشد. البته کیفیت لیگ های آمریکای جنوبی و اروپا برای ما ملاک است و چون خیلی ها در مورد کی‌روش استنلی سوال پرسیدند باید بگویم فوتبال برزیل چون کیفیت بالایی دارد  مصوبه ای را یک سال و نیم قبل در سازمان لیگ ایجاد کردیم که لیگ های ایالتی برزیل هم مورد تایید سازمان لیگ خواهند بود و به همین دلیل استنلی مورد تائئدی سازمان لیگ قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز