خبرگزاری کار ایران

آغاز اردوی تیم ملی کاراته بانوان از ۲۱ بهمن ماه؛

موسوی: کاراته وان‌ها سکوهای پرتاب المپیک 2020 هستند

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۷۸۴

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: کاراته وان‌ها سکوهای پرتاب المپیک 2020 هستند و ما هم تلاش می‌کنیم با حضور در لیگ‌های جهانی و جمع کردن امتیازات لازم حداکثر استفاده را از این سکوهای پرتاب ببریم.

به گزارش ایلنا، ستاره موسوی ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: در مسابقات کاراته وان فرانسه که اولین مرحله لیگ جهانی در سال 2019 بود از 5 بازیکن 3 نفر امتیازات خوبی کسب کردند اما نتوانستیم کاراته کایی را روی سکو داشته باشیم. 

وی بااشاره به اینکه کم کم باید به اوج آمادگی برسیم، افزود: تازه اول راه هستیم و برای کسب سهمیه المپیک راه زیادی داریم که در ادامه مسیرمان مشخص می‌شود. 

موسوی گفت: رقابتهای قهرمانی جهان فرانسه که به صورت ادغام وزنی و به شیوه المپیکی برگزار می‌شود سهمیه مستقیم المپیک را دارند، مسابقات آسیایی ویتنام نیز اهمیت بسیار بالایی دارد و کاراته کاها با کسب مجموع امتیازات می‌توانند مسیر رسیدن به المپیک 2020 را آسان‌تر کنند. 

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در مورد زمان برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی از صبح روز یکشنبه 21 بهمن ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود و تا زمان اعزام (چهارشنبه 24 بهمن ماه) به لیگ جهانی امارات کاراته کاها در اردو خواهند ماند. 

وی در مورد دعوت کاراته کاها به اردوی تیم ملی اعزامی به امارات گفت: کسانی به این مرحله اردو دعوت می‌شوند که رنکینگ‌های قابل قبول و نزدیک به قهرمانان کشورهای دیگر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز