خبرگزاری کار ایران

وحید شمسایی در گفتگو با ایلنا

با نفوذ آقای ماجدی و انصاری‌فرد قصد داریم استقلال و پرسپولیس را به لیگ فوتسال بیاوریم/ بهداد را دوست دارم اما فوتبال یک ورزش خاص است

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۷۷۷

​پیشکسوت فوتسال ایران در خصوص بحث داغ این روزهای ورزش ایران به اظهار نظر پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وحید شمسایی این بار در یک سمت مدیریتی پا به فوتسال گذشته تا به رشد و اوج گرفتن دوباره این رشته پرطرفدار کمک کند. البته خود او معتقد است حضورش در یک سمت مدیریتی منافاتی با فعالیت فنی او نخواهد داشت. گفتگوی ایلنا با اسطوره فوتسال ایران را در ادامه می‌خوانید:

* فوتسال باعث اعتبار ما شده است

من همیشه در ذهنم این را داشتم و همیشه به آن اذعان داشتم و در جلسه‌ای که با آقایان تاج، انصاری‌فرد و بقیه دوستان داشتم گفتم که فوتسال برای وحید شمسایی از هر اسم و چیز دیگری بزرگتر است چون این فوتسال بوده که به من و امثال من شخصیت و اعتبار داده و باعث شهرت ما شده است. امروز اگر وارد کمیته فنی شده‌ام از اول هم گفته‌ام که نه دنبال مقام و نه به دنبال پست هستم و تمام سعی و تلاشم بر این است که نام فوتسال را اعتلا ببخشم و باعث شوم فوتبال به محبوبیت قبلی خود برگردد.

* پرهیزکار قصد خدمت به فوتسال را دارد

اگر نتوانیم از عهده کار بر بیایم یک قدم هم برنخواهم داشت. وقتی نیروی جوان مثل آقای پرهیزکار وارد فوتسال کشور شد من دیدم که با تمام تلاشی که به کار گرفته قصد خدمت به فوتسال را دارد و به همین دلیل قبول کردم که با این مجموعه کار کنم. من همیشه مدیریت را دوست داشتم ولی چون درگیر بازی کردن و در برهه‌ای درگیر مربیگری بودم نتوانستم آنطور که باید و شاید به آن برسم. همیشه این را اعتقاد داشتم که هر موقع و در هرجایی که کار از دست من بربیاید حضور داشته باشم و الان هم وارد چارتی شده‌ام که احساس می‌کنم می‌توانم به فوتسال کشور کمک کنم اما این را هم باید بگویم ورود من به کمیته فنی هیچ منعی برای فعالیت مربیگری و بازیگری من نخواهد داشت.

* قصد داریم تیم فوتسال استقلال و پرسپولیس را به وجود بیاوریم

من همیشه اعتقاد داشتم که در ورزش ایران مدیر فنی یعنی کشک. البته من همیشه در تیم‌هایی که بودم از مدیرهای فنی‌ای که انتخاب می‌شد استفاده بهینه را انجام می‌دادم. در کمیته فنی فعلی که من افتخار حضور در آن را دارم افراد بزرگی حضور دارند؛ محمدحسن انصاری‌فرد هم بازیکن پرسپولیس بوده و هم مدیریت این تیم را برعهده داشته. همچنین میرشاد ماجدی در تیم استقلال بازی می‌کرده، در این تیم سرپرست بوده و الان هم در هیات مدیره این تیم حضور دارد. اینها همه نشان می‌دهد که کادر خوبی دور هم جمع شده‌ایم که می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام بدهیم. آقایان انصاری‌فرد و ماجدی از نفوذ خود در دو باشگاه استقلال  و پرسپولیس استفاده کنند و باعث شوند که این دو باشگاه بزرگ  و مردمی در لیگ فوتسال تیم‌داری کنند. این یک هدف بزرگ است که ما قصد داریم آن را به سرانجام برسانیم.

* برنامه‌ای 10 تا 15 ساله تدوین و اجرا می‌کنیم

استعدادیابی در این سال‌ها همواره دچار نقص بوده یا اصلاً انجام نمی‌شده است همین عامل باعث شده تا ما نتوانیم استعدادهای فوتسالی کشور را پیدا کنیم و آنها را پرورش بدهیم. به همین دلیل هیچ‌گاه نمی‌توانیم بازیکنان بزرگی را به فوتسال کشور معرفی کنیم که باعث رشد و ترقی لیگ فوتسال و به تبع آن تیم ملی فوتسال ایران شده است. ما قصد داریم با اجرای یک برنامه 10 تا 15 ساله این کار را به بهترین شکل انجام دهیم و کمک بزرگی را به فوتسال کشور انجام دهیم. امیدوارم از پس این کار بزرگ بربیایم.

* فوتبال داستان دیگری دارد

من بهداد سلیمی را خیلی دوست دارم و همیشه یکی از ورزشکاران مورد احترام من بوده است اما اعتقاد دارم که فوتبال در سرتاسر دنیا یک اتفاق، یک صنعت و یک ورزش خاص است که تمام دنیا را تحت‌الشعاع خود قرار داده و با هیچ ورزش دیگری قابل مقایسه نیست. معتقدم که فیفا از قدرت بالایی برخوردار است و حتی به نظر من از نظر قدرت و نفوذ از سازمان ملل هم بالاتر است. شما دیدید که کشور کویت با آن همه منابع مالی و قدرت دیپلماتیکی که داشت به علت نقض قوانین تعلیق شد و از سطح اول فوتبال آسیا دور شد. به همین دلیل است که می‌گویم فوتبال با هیچ رشته دیگری قابل مقایسه نیست. بازیکنان فوتبال هم به همین دلایلی که عرض کردم حقوق بیشتری می‌گیرند و حقوقی هم که می‌گیرند نوش جانشان و کسی نمی‌تواند بر آنها خرده بگیرد. موضوع دیگری که باید بگویم این است که درست است که فوتبال ورزش پر طرفداری است و باید بیش از دیگر ورزش‌ها به آن رسیدگی شود اما نباید از ورزش‌های دیگر غافل شویم و باید قدر قهرمانان خود را بدانیم.

* معوقات را پرداخت می‌کنیم

پاداش‌های معوقه فوتسالیست های آقا و خانم هنوز پرداخت نشده و من در جلسه‌ای که برگزار شد هم این موضوع را عنوان کردم و‌آقای پرهیزکار نامه‌ای را تنظیم کرد تا این پاداش‌ها هرچه سریع‌تر پرداخت شده تا بازیکنان فوتسال خانم وآقای ما با انگیزه بیشتری فعالیت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز