خبرگزاری کار ایران

علی آذری در گفتگو با ایلنا؛

تیمی که هیچ چیزی نداشت را سر پا نگه داشتم/ نساجی یکی از خاص‌ترین تیم‌های ایران است/ جلالی بهترین انتخاب بود

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۰۶۵

مربی سابق تیم نساجی در خصوص شرایط این تیم به اظهارنظر پرداخت.

علی آذری مربی سابق نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جدایی از نساجی اظهار داشت: هر سرمربی حق این را دارد که کادرفنی خود را انتخاب کند و با کسانی کار کند که با آن‌ها راحت است. من هم بعد از روی کار آمدن کادر جدید نساجی را ترک کردم. در این مدت که مسئولیت با من بود، تیمی که هیچ چیزی را نداشت را سر پا نگه داشتم و نگذاشتم که روی زمین بماند اما بالاخره تصمیم بر این شد که من نباشم و من هم به این تصمیم احترام می‌گذارم. از زمان آقای پاشازاده در این تیم بودم و به نوعی یک دلبستگی به هواداران هم پیدا کرده بودم ولی به هر حال نشد که بیشتر بمانم و بیشتر خدمت کنم.

آذری در خصوص انتخاب جلالی به عنوان سرمربی نساجی و آیا اینکه او می‌تواند در این تیم موفق باشد یا خیر نیز گفت: به نظر من یکی از بهترین انتخاب‌های بود که صورت گرفت و آقای جلالی می‌تواند در نساجی موفق باشد. این تیم از نظر بازیکن در شرایط خوبی به ثمر می‌برد و همچنین هواداران متعصبی را در کنار خود دارد. کار کردن در نساجی بسیار سخت است. من در تمام نقاط کشور فوتبال بازی کرده‌ام و در انواع تیم‌های کشور بازی کرده‌ام. در تیم‌های دولتی، خصوصی و نظامی کار کرده‌ام اما به جرات می‌گویم که نساجی یکی از خاص ترین تیم‌های ایران است. در نساجی علاوه بر اینکه باید نتیجه بگیری باید کیفیت بازی خوبی را هم ارائه بدهی که این کار را برای هر مربی سخت می‌کند.

وی در خصوص پیش‌بینی خود از وضعیت نساجی در ادامه فصل نیز عنوان کرد: ابزارهای موفقیت در نساجی مهیا است. بازیکنان خوب، هواداران متعصب و مالکین دلسوزی در این تیم هستند که می‌توانند دست در دست هم بدهند و به کمک کادرفنی جدید این تیم را به موفقیت برسانند. البته باید این را بگویم که نساجی باید این فصل حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کند و در سال‌های آینده به فکر رتبعه‌های بالاتر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز