خبرگزاری کار ایران

عرب: هفته آینده هیئت‌مدیره مشخص می‌شود/ بحثی در مورد سرمربیگری برانکو در تیم ملی مطرح نیست

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۵۰۵

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم صحبت کرد.

ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا پس از جدال با سپیدرود اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم بازی را با برد پشت سر بگذاریم . در اولین بازی نیم‌فصل دوم بازی سختی داشتیم ولی خوشبختانه توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

عرب در خصوص معرفی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس نیز گفت: فکر می‌کنم به زودی اسامی هیئت مدیره باشگاه اعلام شود. آن طور که من خبر دارم تا اواسط هفته آینده اسامی هیئت مدیره مشخص خواهد شد.

وی در خصوص مشکلات مالی موجود در پرسپولیس نیز عنوان کرد: مشکلات مالی همیشه هست و چیز جدیدی نیست اما سعی کردیم آرامش خود را حفظ کنیم و  اوضاع را مدیریت کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا بازیکنی به پرسپولیس اضافه خواهد شد یا خیر نیز گفت: کار ما در نقل و انتقالات به پایان رسیده است و فعلا قرار نیست بازیکنی به جمع ما اضافه شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص گمانه‌زنی‌هایی که در خصوص جایگزینی برانکو به جای کی‌روش می‌شود نیز خاطرنشان کرد: بحثی در این مورد مطرح نیست و همانطور که گفتید فقط یک گمانه‌زنی است و ما نباید در مورد گمانه زنی صحبت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز