خبرگزاری کار ایران

میلاد پورصف شکن در گفتگو با ایلنا؛

اگر به لیگ یک صعود نکنیم تلاش‌مان در جام حذفی پوچ می‌شود/ پدیده یا سپاهان حریف داماش در فینال خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۹۳۷

گلزن تیم داماش مقابل سایپا در خصوص شرایط این تیم در جام حذفی و لیگ دسته دوم صحبت کرد.

میلاد پورصف‌شکن بازیکن تیم داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با سایپا اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم این دیدار را به سود خود پایان بدهیم. البته باید بگویم ما در نیمه اول به علت گل زودهنگامی که زدیم عقب کشیدیم و فوتبال خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم توانستیم کیفیت بالایی از خود نشان بدهیم و سایپا را شکست بدهیم.

وی ادامه داد: خیلی‌ها موفقیت‌های داماش در جام‌حذفی را شانسی می‌دانستند اما بازیکنان ما و همچنین مربیان و هودارانمان به کار خود اعتقاد و ایمان داشتیم و با صعود به فینال نشان دادیم که شایستگی داریم و با شانس و اقبال به اینجا نرسیدیم.

هافبک تیم داماش در خصوص گل سایپا و اعتراضی که بازیکنان داماش به آن داشتند نیز عنوان کرد: من خودم جلوی توپ ایستادیم و داور به من و بازیکنان سایپا گفت که فقط با صدای سوت باید ضربه را بزنند به محض اینکه من از مقابل توپ کنار آمدم، بازیکن آن‌ها به توپ ضربه زد و داور هم گل را قبول کرد. وقتی از او پرسیدم که چرا گل را قبول کردی به من گفت که به بازیکن سایپا با دست اشاره کردم که اجازه ضربه زدن داری.

پورصف شکن در خصوص اینکه فکر می‌کنی چه تیمی از آن سمت جدول به فینال برسد گفت: من که دوست دارم تیم شهرم یعنی سپیدرود به فینال برسد اما می‌دانم که این تیم کار سختی دارد و باید با تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کند. احساس می‌کنم از بین پدیده یا سپاهان یک تیم فینالیست می‌شود.

وی در خصوص اینکه داماش در آستانه صعود به لیگ یک قرار دارد نیز تصریح کرد: تمام بازیکنان و مربیان داماش این را هدف قرار داده‌اند که به لیگ یک صعود کنیم چرا که اگر خدای نکرده این اتفاق رخ ندهد تمام تلاش ما در جام‌حذفی هم پوچ می‌شود. ما پرونده جام‌حذفی را تا برگزاری فینال برای خود بسته‌ایم و تمام تمرکزمان را برای صعود به لیگ یک به کار خواهیم گرفت.

پورصف‌شکن در پایان گفت: از تمام هوادارانمان تشکر می‌کنم که از بازیکنان و مربیان حمایت کردند و امیدوارم حمایت آن‌ها ادامه داشته باشد و ما هم بتوانیم جواب حمایت‌های آن‌ها را بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز