خبرگزاری کار ایران

بایرن مونیخ، دورتموند و لیورپول به دنبال ستاره لایپزیگ

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۵۳۶

پس از امتناع تیمو ورنر از تمدید قرارداد با باشگاه لایپزیگ، مدیران این تیم به دنبال فروش این بازیکن پیش از پایان قراردادش هستند.

تیمو ورنر مهاجم 22 ساله‌ی تیم ملی فوتبال آلمان که در جام جهانی 2018 نیز به طور ثابت برای این تیم بازی کرد از تمدید قرارداد خود با باشگاه ار بی لایپزیگ امتناع کرد و این امر موجب شد که این باشگاه در صدد فروش ورنر بر‌آید.

پس از تصمیم لایپزیگ مبنی‌بر فروش این بازیکن باشگاه های زیادی از جمله 2 غول بوندس لیگا یعنی بایرن مونیخ و دورتموند و صدرنشین لیگ جزیره، لیورپول به جذب این بازیکن تمایل نشان دادند.

بایرن مونیخ که مقصد اکثر ستاره های آلمانی است مدت زیادی است وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارد و می‌توان گفت جدی ترین مشتری تیمو ورنر است اما بورسیا دورتموند با پیشنهاد حضور در ترکیب اصلی و داشتن نقشی محوری‌تر به دنبال ترغیب این بازیکن به حضور در سیگنال ایدونا پارک است.

یورگن کلوب هم بارها از این مهاجم تعریف کرده و با بیان این که می‌تواند در هر 3 پست خط حمله لیورپول به میدان برود علاقه خود را به جذب این بازیکن ابراز کرده است.

البته مدیران لایپزیگ هنوز امیدوارند که بتوانند با ورنر به توافق برسند اما در صورت عدم توافق با این بازیکن  او را در تابستان به فروش می‌رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز