خبرگزاری کار ایران

صدمین حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۱۴۸

فاکس اسپورت به بهانه صدمین بازی ایران تحت هدایت کارلوس کی روش گزارشی از حضور او در فوتبال ایران منتشر کرده است.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری مشهور فاکس اسپورت به بهانه صدمین بازی تیم ملی ایران تحت هدایت کارلوس کی‌روش به بررسی عملکرد او بر تیم ملی کشورمان پرداخته است.

این رسانه در نخستین آیتم خود به رسیدن ایران به رنکینگ نخستین تیم آسیای در رنکینگ فیفا پرداخته است و نوشته است:

فدراسیون فوتبال  ایران پس از ناکامی در رسیدن به جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی و عملکرد ضعیف در جام ملت‌های آسیا در سال2011 در تصمیم به آوردن کی‌روش شد که پس از ناکامی با پرتغالدر جام جهانی بیکار گشته بود.

تیم ملی ایران با کی‌روش مسیر جدیدی را طی کرد و بازیکنان مانند اشکان دژاگه و سامان قدس را متقاعد کرد که برای تیم ملی ملحق شودند و او پس از سال‌ها ایران را به رتبه نخست آسیا بازگرداند.

این رسانه در قسمت دوم به حذف از جام ملت‌های آسیا اشاره کرده است و در بخش سوم به عملکرد فوق العاده تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه پرداخته است که با یک امتیاز کمتر نسبت به  اسپانیا و پرتغال از صعود به مرحله بعد در گروه مرگ بازماند.

این رسانه در ادامه به ثبات تیم ملی ایران در آسیا و در نتیجه در بخش اخر به درخشش تیم ملی در جام ملت‌ها پرداخته و ایران مدعی اصلی قهرمانی این جام نامیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز