خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور در تهران

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۰۱۷

رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی بانوان و آقایان کشور گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مسابقات داخل سالن قهرمانی بانوان و آقایان کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب طی روزهای پنجشنبه و جمعه 18 و 19 بهمن ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

برابر بخشنامه مصوب فدراسیون دوومیدانی در سهمیه بندی استان ها برای اعزام ورزشکاران آقایان، گروه یکم استان ها شامل آذربایجان شرقی، تهران، فارس، کرمانشاه، قم و اصفهان (8 نفر ورزشکار و یک نفر مربی یا سرپرست)، گروه دوم استان ها شامل زنجان، قزوین، خراسان رضوی، لرستان و همدان (6 نفر ورزشکار و یک نفر مربی یا سرپرست) و دیگر استان های شرکت کننده 5 ورزشکار و یک سرپرست یا مربی مجاز می باشند.

در بخش بانوان نیز سهمیه استان های گروه یکم شامل تهران، خراسان رضوی، فارس و گلستان (8 ورزشکار و یک مربی یا سرپرست)، گروه دوم استان ها شامل آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، همدان و زنجان (6 ورزشکار و یک مربی یا سرپرست) و دیگر استان های نیز 5 ورزشکار به همراه یک مربی یا سرپرست مجاز به اعزام خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز