خبرگزاری کار ایران

سردار در آستانه پیوستن به تیم سرشناس روسی/ یک شرط در میان است

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۹۶۰

مهاجم ایرانی تیم روبین کازان مورد توجه یکی از تیمهای متمول روسی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، نام سردار آزمون این روزها در انتقال به تیم‌های اروپایی یا روسی شنیده می‌شود و مدتی قبل نیز پیشنهاد تیم زنیت سن‌پترزبورگ برای جذب این ملی‌پوش ایرانی مطرح شد. البته این پیشنهاد می‌تواند ارتباط مستقیمی با انتقال احتمالی آرتم ژیوبا به لیگ برتر انگلیس داشته باشد. زنیت سن‌پترزبورگ حاضر است در صورت این انتقال مهاجم ملی‌پوش خود مبلغ درخواستی روبین‌کازان شامل 15 میلیون یورو را برای جذب سردار آزمون پرداخت کند.

این رسانه روسی در ادامه آورده است: انتقال سردار آزمون به تیم زنیت سن‌پترزبورگ فقط در صورت فروش آرتم ژیوبا به یک تیم لیگ برتر انگلیسی عملی خواهد شد. باشگاه روبین‌کازان با توجه به تجربه گذشته حاضر است سردار آزمون را با توجه به آمادگی زنیت سن‌پترزبورگ برای پرداخت مبلغ درخواستی به فروش رساند.

سایت رئال روسیه سپس با اشاره به پیشنهاد تابستان گذشته تیم لازیو ایتالیا برای جذب سردار آزمون نوشت: ملی‌پوش ایرانی در صورت رفتن به زنیت سن‌پترزبورگ احتمالا باید بازی در غرب اروپا را فراموش کند. تیم ایتالیا پیش از این تمایل اساسی و منطقی خود را برای خرید سردار آزمون ابراز کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز