خبرگزاری کار ایران

هضم عمل دوباره روی پایم سخت است

مرتضی آقاخان: خیلی برای برگشت به میادین تلاش کردم

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۸۸۰

خبر مصدومیت دوباره آن هم در فاصله چند ماه و سپردن مجدد پا به تیغ جراحی، برای خودش و همه هواداران و باشگاه استقلال غیرقابل باور بود.

به گزارش ایلنا، خبر مصدومیت دوباره آن هم در فاصله چند ماه و سپردن مجدد پا به تیغ جراحی، برای خودش و همه هواداران و باشگاه استقلال غیرقابل باور بود. مرتضی آقاخان روز گذشته  پایش را با نظر دکتر نوروزی زیرنظر دکتر رازی به تیغ جراحی سپرد تا تلاش برای یک حضور قدرتمند در استقلال را از نو آغاز کند.

مرتضی آقاخان و دوباره مصدومیت...

واقعا بدشانسی دوباره گریبانگیر من شد چون تا آن مصدومیت را رفع کردم، دوباره این اتفاق افتاد. امیدوارم آخرین بار باشد و بتوانم با قدرت به میادین برگردم و از شرمندگی هواداران و همه کسانی که برایم زحمت کشیدند در بیایم. واقعا در این مدت باشگاه استقلال، دکتر نوروزی و کادرفنی برای من زحمت کشیدند و خودم هم ماندم که چه بگویم؟

خبر مصدومیت دوباره تو آن‌قدر عجیب بود که وقتی منتشر شد تقریبا همه را شوکه کرد. واقعا چه اتفاقی افتاد؟

باور کنید حالا که برای عمل آمدم هنوز هم نمی‌دانم چه شد و خودم هم هنوز این مصدومیت دوباره را باور ندارم. فکر کنم به غیر از خودم، اطرافیان من هم این مساله را باور ندارند و نتوانسته‌اند آن را هضم کنند. به هرحال با خودم کنار آمدم و به آینده خیلی امیدوار هستم تا بعد از عمل با یک ریکاوری خوب دوباره با قدرت برگردم. باور کنید کادرفنی به خوبی می‌تواند شهادت بدهد که چطور برای برگشت به میادین تلاش می‌کردم تا به  تیم کمک کنم که این اتفاق افتاد.

بعد از این مصدومیت همه ارکان باشگاه از مدیرعامل گرفته تا کادرفنی و بازیکنان از تو حمایت کردند.

واقعا من برای برگشت به میادین کوهی از انگیزه بودم که متاسفانه این اتفاق افتاد. باشگاه استقلال، شخص آقای فتحی، بازیکنان و کادرفنی همه در این مدت به من روحیه دادند و کمک زیادی داشتند. از کاپیتان مهدی رحمتی هم جا دارد تشکر کنم چون مدام با من در ارتباط بود و دلداری‌ام می‌داد. این محبت‌ها به خصوص پیام‌های پرمهر هواداران استقلال شرمندگی من را بیشتر کرد تا با قدرت بیشتری به میادین برگردم و جبران محبت کنم.

و پیامت برای هواداران استقلال که حسابی از تو حمایت کردند. 

در وهله اول هواداران استقلال نگران نباشند چرا که هرکسی به این باشگاه بیاید و برود این باشگاه آن‌قدر بزرگ است که به هیچ بازیکنی وابستگی ندارد. من بعد از جراحی هر روز دوباره به هواداران و محبت آنها فکر خواهم کرد تا با قدرت برگردم. هدفم این است که با تلاش مضاعف این اسم بدشانس که روی من گذاشته شده را کنار بگذارم و روزهای خوبی را با هواداران استقلال رقم بزنم. برای استقلال و بچه‌های تیم در نیم‌فصل دوم آرزوی سربلندی دارم چون لیاقت‌شان بیش از اینهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز