خبرگزاری کار ایران

شکورى: همت و غیرت هواداران تیم ملى شایسته تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۷۹۶

سرپرست دبیرکلى فدراسیون فوتبال با قدردانى از هواداران تیم ملى گفت: خوشبختانه با وجود تمامى موانع و مشکلات شاهد حضور پرشور هواداران تیم ملى در دیدار با ژاپن خواهیم بود.

به گزارش ایلنا،ابراهیم شکورى در آستانه دیدار ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایى رقابت‌هاى جام ملت‌هاى آسیا گفت: خوشبختانه در این دوره شاهد حمایت همه جانبه هواداران تیم ملى در کلیه مسابقات بودیم و با وجود بعد مسافت شهر العین جمع قابل توجهى از علاقمندان به تیم ملى خودشان را براى حمایت از تیم به محل برگزارى مسابقه رسانده‌اند.

شکوری خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل شرایط خاصى که در کشور میزبان وجود دارد امکان فراهم نمودن وسیله انتقال یکسان و سازمان یافته فوتبالدوستان ایرانى در امارات ایجاد نشد. با این وجود از کلیه هواداران تیم ملى تشکر مى‌کنیم که به هر شکل ممکن خودشان را به العین رسانده‌اند و طبق اطلاعاتى که داریم این روند فردا هم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: انشالله در مسابقه فردا شاهد حضور پرشور تماشاگران ایرانى در ورزشگاه العین خواهیم بود که یکصدا تیم ملى را تشویق مى‌کنند. همت و غیرت این هواداران شایسته تقدیر است. این حمایت نشان دهنده میزان اهمیت و تاثیرگذارى تیم ملى فوتبال براى مردم عزیز و فوتبال دوست ایران است و فدراسیون فوتبال تمام تلاش خودش را براى موفقیت تیم ملى و خوشحالى مردم به کار مى‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز