خبرگزاری کار ایران

سیده فاطمه حسینی نماینده مجلس:

تیم ملی ایران فرصت ایجاد نشاط عمومی و همگرایی را در جامعه پدید آورده است/ تیم ملی و مردم لیاقت قهرمانی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۰۶۵

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس حوزه رقابت های بین المللی ورزشی را فرصت مناسب برای برقراری دیپلماسی فرهنگی و ورزشی بین ملت ها دانست و تلاش دلاورانه تیم ملی فوتبال ایران در هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های اسیا را که موجبات همگرایی در سطح ملی شده است، ستایش کرد.

به گزارش ایلنا، سیده فاطمه حسینی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از موفقیت های تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام ملت های اسیا، عرصه رقابت های مهم ورزشی را حوزه ای برای  تحقق دیپلماسی فرهنگی و ورزشی دانست و تاکید کرد: موفقیت تیم ملی فوتبال  ایران باعث ایجاد همدلی و وفاق در بین مردم می شود که اهمیت خاصی دارد و خوشبختانه تا اینجای رقابتها  این اهداف محقق شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای ملت ها حضور در عرصه های رقابتی مهم در عین حال که تمرینی برای نوع روابط بین کشورها محسوب می‌شود و موجبات ایجاد روابط دیپلماسی فرهنگی و ورزشی را فراهم می کند؛ در درون کشور هم  باعث همگرایی می شود و فرصت  بروز نشاط را پدید می آورد که مورد استقبال مردم هم واقع می شود.

سیده فاطمه حسینی ادامه داد: عرصه‌های رقابتی در سطح بین المللی اثرات اجتماعی مثبتی در کشور دارد بطوریکه گرو ههای مختلف مردم در کنار هم به تشویق تیم ملی می پردازند و با موفقیت ها ی تیم ملی به اتفاق شادی می کنند و این مهم باعث ایجاد نشاط می شود و فرصت خوبی برای نزدیک کردن مردم به یکدیگر به لحاظ همگرایی در سطح ملی است.

سخنگو و عضو هیات رییسه فراکسیون جوانان  تلاش دلاورانه ملی پوشان و کادر فنی  و دست اندرکاران تیم ملی فوتبال ایران را در هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا ستود  و موفقیت های انها تا اینجای رقابتها را قابل تحسین دانست و اظهار داشت: هماهنگی و انسجام تیمی را در این رقابتها از تیم ملی فوتبال کشورمان شاهد بودیم و پیروزی های آنها و رسیدن به مرحله نیمه نهایی باعث خوشحالی و سرافرازی ما شد.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی همچنین  حمایت ها از تیم ملی فوتبال را خوب توصیف کرد و با اشاره به همدلی ایرانی ها برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: یقین دارم تیم ملی فوتبال ایران همچنان با قدرت و توان بالا مقابل تیم ملبی ژاپن هم ظاهر می شوند و در این رقابت مهم که می تواند طلسم طولانی مدت 43 ساله را برای فوتبال ایران در راهیابی به فینال و انشالله قهرمانی بشکند ،موفق ظاهر خواهند شد.

نماینده مردم تهران در پایان  لیاقت تیم ملی فوتبال ایران و مردم را قهرمانی دانست و اظهار داشت : هرچند تلاش تیم ملی برای مردم  ارزشمند و قابل احترام است اما با این تلاش های خوب، قهرمانی هم سزاوارانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز