خبرگزاری کار ایران

جوسازی و اتهام‌های عجیب علیه مهاجم موردنظر استقلال

گونکالوس مسیحی است نه یهودی!

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۸۵۰

اسماعیل گونکالوس مهاجم دورگه گینه‌ای- پرتغالی پاختاکور ازبکستان برخلاف الحاجی گرو رزومه و کارنامه خوب و قابل قبولی دارد

به گزارش ایلنا، اسماعیل گونکالوس مهاجم دورگه گینه‌ای- پرتغالی پاختاکور ازبکستان برخلاف الحاجی گرو رزومه و کارنامه خوب و قابل قبولی دارد و به لحاظ فنی و بدنی در دوران اوج به سر می‌برد. منتقدان و مخالفان که اغلب هواداران باشگاه رقیب یعنی پرسپولیس هستند ابتدا روی قیمت بالای این بازیکن با استناد به سایت ترانسفر مارکت مانور دادند. در این سایت که ارزش بازیکنان را براساس پارامتر‌های مختلف محاسبه و اعلام می‌کند، مهاجم گینه‌ای مورد نظر استقلال یک و نیم میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است.

با توجه به آمار خوب گونکالوس و آمادگی او در سال‌های اخیر اینکه بازیکن با ارزشی باشد جای تعجب ندارد اما خب بررسی قیمت بازیکنان ایرانی در سایت ترانسفر مارکت نشان می‌دهد ارقام قبد شده در این سایت تخصصی در واقعیت و با آنچه که روی برگه قرارداد بازیکنان قید می‌شود نه تنها  مطابقت ندارد که حتی نزدیک هم نیست! این که استقلالی‌ها بازیکن گران‌قیمت می‌خرند یا گونکالوس مهاجمی متناسب با بودجه آبی‌ها است قطعا وزارت ورزش نظارت دقیقی روی باشگاه دارند و همان طور که پیش از این داورزنی معاون وزیر درباره مامه بابا تیام گفته و تاکید کرده بود، باشگاهی که کل بودجه‌اش 30 میلیارد تومان است نباید و نمی‌تواند بازیکن 8 میلیارد تومانی بخرد.

از طرف دیگر مدیران استقلال هم آنقدر محتاط هستند با وجود مشکلات مالی خودشان را در یک هچل مالی تازه  گرفتار کنند. وقتی مدیران باشگاه می‌گویند با گونکالوس توافق کرده‌اند یعنی قیمت این مهاجم مورد تایید مدیران بالادستی در وزارت ورزش قرار گرفته است. این جنجال بر سر ماریو بودیمیر مهاجم کروات پرسپولیس هم به راه افتاد و برخی‌ها قیمت این بازیکن را بالغ بر 10 میلیارد تومان عنوان می‌کردند و هواداران و محفل‌های مجازی هواداران تیم‌های رقیب از جمله استقلال هم به آن دامن می‌زدند. اما خب این هجمه و حربه برای تخریب و دور کردن گزینه مورد نظر استقلال جواب نداد تا در کمتر از 24 ساعت یک اتهام و پرونده‌سازی عجیب علیه گونکالوس راه بیفتد.

پرونده‌سازی علیه مهاجم مورد نظر استقلال

بعد از ناکامی در جنجال‌سازی بر سر قیمت قرارداد مهاجم پرتغالی – گینه‌ای این بار در فضای مجازی جنجال تازه‌ای علیه گونکالوس به  راه افتاد. تصویری از یک کنفرانس یا همایش منتشر شد که در آن پشت سر خاتمی که پشت تریبون قرارداشت پرچم رژیم صهیونیستی قرار داشت. ابتدا مدعی شدند این یکی از پست‌های گونکالوس در اینستاگرام است و او حامی این رژیم جعلی است. بعد در جای دیگر گفتند این پست همسر او است! بعد از این ماجرا تعدادی پست جعلی با مضمون حمایت از رژیم صهیونیستی ساخته و به نام مهاجم مورد نظر استقلال منتشر شد تا او را یک خرید مورد دار و مشکل دار نشان دهند. جالب‌تر اینکه نگاه دقیق به این پست‌ها نشان می‌داد که تازه و طی یکی، دو روز اخیر ساخته شده ‌است.

در توضیح این پست‌ها هم نوشته شده بود که این پست‌های فوق توسط گونکالوس به تازگی پاک شده است! اما این درحالی است که باشگاه استقلال طبق گفته مدیران باشگاه از حدود یک ماه قبل درحال مذاکره با ایرانی‌هاست و وقتی توافق نهایی حاصل شد، شب قبل از سفرش به تهران نام او رسانه‌ای شد. بررسی صفحه این بازیکن در اینستاگرام نشان می‌دهد سه صفحه مختلف به نام او وجود دارد که فقط یک صفحه از آنها می‌تواند درست باشد. در یکی هیچ پستی وجود ندارد و در دو صفحه دیگر هم حتی یک تصویر و کامنت مورد دار چه به لحاظ اخلاقی و منشوری و چه سیاسی دیده نمی‌شود. او در صفحه و اغلب پست هایش تاکید کرده یک مسیحی و پیرو حضرت عیسی مسیح(ع) است.

جسجوی تصاویر مربوط به او هم نشان می‌دهد که هیچ خالکوبی روی بدن این بازیکن وجود ندارد و برخلاف بعضی خارجی‌هایی که به فوتبال ما آمده اند حتی مشکل منشوری هم ندارد. با وجود این در 48 ساعت گذشته جوسازی علیه مهاجم مورد نظر استقلال که منشاء آن مشخص نیست اما هواداران تیم رقیب به آن دامن می‌زنند شدت گرفته است. هرچند بعید به نظر می‌رسد این سنگ‌اندازی‌ها راه به جایی ببرد. اما خب حالا می‌شود به مدیران استقلال حق داد که از افشا کردن نام گزینه‌های مورد نظرشان قبل ازتمام شدن کار خودداری می‌کردند.           

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز