خبرگزاری کار ایران

حسینی: اشکان خورشیدی با تجربه بود و بازی را کنترل کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۵۵۸

سرمربی گل ریحان البرز می گوید: به هواداران قول می دهم برای کسب برد در هر بازی، بیشترین تلاش ممکن را خواهیم داشت و تا پایان فصل می خواهیم با همین قدرت به کارمان ادامه بدهیم.

به گزارش ایلنا، برتری 2 بر صفر مقابل بادران، دومین پیروزی پیاپی در نیم فصل دوم برای گل ریحان البرز بود که با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان رقم خورد.

مجتبی حسینی سرمربی گل ریحان البرز بعد از این پیروزی گفت: «در طول بازی، بچه ها زحمت بسیار زیادی کشیدند و باید بگویم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم.»

حسینی افزود: «ما در هر دو نیمه، حاکم بازی بودیم و بچه ها واقعا قوی بازی کردند تا به حق واقعی شان که همین 3 امتیاز بود، برسند. سعی کردیم در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کنیم و نتیجه پیروزی 2 بر صفر هم به خاطر همین فشار تمرینات و تیزچنگی بازیکنانم بود که به دست آمد.»

سرمربی گل ریحان البرز در خصوص داوری این بازی گفت: «اشکان خورشیدی، یک داور باتجربه است و توانست کار را کنترل کند و شرایط خوبی داشته باشد. امیدوارم داوران جوان که در لیگ یک قضاوت می گیرند، با همین شرایط سوت بزنند و روزهای خوبی داشته باشند.»

حسینی در نهایت اضافه کرد: «ما سعی می کنیم در هر هفته و برای هر بازی، عملکرد خوبی داشته باشیم. بازیکنان گل ریحان، این موضوع را در تمام جلسات تمرین و بازی بروز می دهند و انگیزه های شان مشخص است. من فقط به هواداران گل ریحان قول می دهم برای کسب برد در هر بازی، بیشترین تلاش ممکن را خواهیم داشت و تا پایان فصل می خواهیم با همین قدرت به کارمان ادامه بدهیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز