خبرگزاری کار ایران

هفته بیستم لیگ آزادگان

تداوم روند ناکامی سرخپوشان پاکدشت/ فجر با مهابادی همچنان می‌برد

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۵۲۲

هفته بیستم لیگ آزادگان با نتایج جالب توجهی همراه شد.

به گزارش ایلنا، هفته بیستم لیگ آزادگان با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید. اتفاقات و نتایج جالب توجهی در هفته بیستم رقم خورد که در ادامه شرخ داده شده است:

گل‌گهر سیرجان صدرنشین مسابقات که در خانه از تیم نود ارومیه پذیرایی می‌کرد توانست این تیم سخت‌کوش را با یک گل شکست داده و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کند. برای گل‌گهر در این مسابقه امین پورعلی در دقیقه 25 موفق به گلزنی شد.

فجرسپاسی شیراز در ادامه روند رو به رشد خود با داوود مهابادی در این هفته میزبان کارون اروند خرمشهر و هومن افاضلی بود که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود شیرازی‌ها به پایان رسید. در این دیدار بوعذار در دقیقه 77 و بابامحمدی در دقیقه92 گلزنی کردند. 

ملوان بندرانزلی که با محمداحمدزاده جان تازه‌ای گرفته در این هقته مقابل مس رفسنجان قرار گرفت و توانست این تیم را با دو گل با شکست بدرقه کند. برای ملوان در این دیدار محمد حسین‌پور در دقیه 90 و شهریار مغانلو در دقیقه 97 موفق به گلزنی شدند.

گل ریحان البرز که میهمان تیم بادران بود توانست یک پیروزی خوب را در این مسابقه کسب کند و با دو گل بر حریف قدرتمند خود غلبه کند. برای گل ریحان در این مسابقه یاسرفیضی در دقایق 77 و 80 موفق به گلزنی شد.

مس کرمان در خانه خود میزبان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان نادر دست نشان در این مسابقه صاحب یک ضربهپنالتی شدند که ضربه حمید کاظمی را دروازه‌بان آلومینیوم مهار کرد تا مس نتواند در خانه خود مقابل آلومینیوم به برتری برسد.

سرخ‌پوشان پاکدشت بازهم نتوانست پیروزی را مال خود کند و مقابل قشقایی شیراز با دو گل مغلوب شد. این سومین بازی متوالی است که شاگردان فرهاد کاظمی از کسب پیروزی بازمی‌مانند و باید ببینیم این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. برای قشقایی در این مسابقه محمد مهری در دقایق 40 و 75 موفق به گلزنی شد.

شهرداری تبریز میزبان تیم شاهین‌شهرداری بوشهر بود که شاگردان محمود فکری به روند ناکامی‌های خود پایان دادند و موفق شدند با یک گل تیم تبریزی را شکست داده و به اوضاع خود در جدول سر و سامان بخشند. برای شاهین در این مسابقه بهمن سالاری در دقیقه 73 موفق به گلزنی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز