خبرگزاری کار ایران

بازی ما با ایران تاریخی خواهد بود

فربیک: هیچ ترسی از ایران ندارم / تمام تمرکزم روی نقاط قوت و ضعف ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۲۶۲

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان گفت: این خیلی خوب است که این مسابقات با 24 تیم برگزار شد و تیم های کوچکی مثل عمان فرصت پیدا کردند تا این مسابقات قدرت خودشان را محک بزنند. ما در این مسابقات تجربه خوبی را کسب کردیم.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال عمان در دیدار مرحله حذفی جام ملت های آسیا مقابل ایران قرار می‌گیرد. پیم فربیک در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: ما در شرایط کنونی آماده رقابت با یکی از تیم های قدرتمند آسیا هستیم. ما در این دیدار تمام توان را می گذاریم تا بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم. تیم ملی ایران بازیکنان توانمندی دارد و اصلا کار آسانی را نخواهیم داشت. ما تنها یک روز برای استراحت داشتیم و خستگی در میان بازیکنان وجود دارد. ولی این سیستم مسابقات است و ما خود را برای این دیدار آماده کردیم.

او ادامه داد: وقتی شما به مراحل بالا راه پیدا می‌کنید باید با سیستم چرخشی بازی کنید و باید به بازیکنان جدید بازی دهید به همین خاطر ما نیاز داریم تا به بازیکنان جدیدمان بازی دهیم. درباره مصدومان باید بگویم که خدارا شکر ما مصدومی نداریم و تنها الجوهری بود که به تمرینات گروهی برگشته است.

پیم فربیک در این خصوص که اشتباهات داوری طی سه بازی گذشته عمان را متضرر کرده و از تکرار این اتفاق مقابل ایران بیمی ندارد، گفت: ما در زمینه داوری خوش شانس نبودیم. کار داوری سخت است و ممکن است در مدت 90 دقیقه دچار اشتباهاتی شود و گاهی علیه شما می‌شود و گاهی به نفع شما. ولی من به شخصه به داوری اهمیت نمی دهم و آن جزئی از بازی است. تمام تمرکزم روی نقاط قوت و ضعف ایران است و تمام بازیکنان در این بازی برای پیروزی تلاش خواهند کرد.

سرمربی عمان در این باره که مقابل ایران که قدمت زیادی در آسیا دارد، چه اقداماتی را زیر نظر دارد، اظهار داشت: بله ما در جام ملت‌های آسیا و تورنمنت‌های بین المللی سابقه چندانی نداریم و این بازی فرصتی برای است تا توانایی خودمان را نشان دهیم. ما در تمام بازی‌های مرحله گروهی از دیدار با ازبکستان گرفته تا ترکمستان تمرکز خودمان را از دست ندادیم و از هر بازی چیزهای زیادی یاد گرفتیم. 

فریبک در ادامه عنوان کرد: ما بازیکنان جوان و باتجربه را در کنار هم داریم و توانایی زیادی در گلزنی دارند. ایران دفاع خوبی دارد اما من هیچ ترسی ندارم چون می‌دانم بازیکنان ما نیز توانایی گل زدن به این تیم را دارند. این خیلی خوب است که این مسابقات با 24 تیم برگزار شد و تیم های کوچکی مثل عمان فرصت پیدا کردند تا این مسابقات قدرت خودشان را محک بزنند. ما در این مسابقات تجربه خوبی را کسب کردیم.

سرمربی عمان درباره اینکه راه یابی آنها به این مرحله تاریخی بود و این برای عمان کافی نیست، گفت: بله شما درست می گویید در ابتدا هدفمان راه یابی به مرحله یک هشتم نهایی بود اما اکنون هدف ما راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی است. ما این طور نیست که در هتل باشیم و فقط به رسیدن به این مرحله راضی باشیم و دست روی دست بگذاریم. بازی با ایران برای ما تاریخی خواهد بود و ما در این بازی تمام تلاش خود را می کنیم تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم و برای خودمان رکوردی تاریخی ثبت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز