خبرگزاری کار ایران

اعلایی: از تارتار تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد / امیدوارم نتایج نیم فصل را بهبود ببخشیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۰۱۸

مدافع جدید پارس جم جنوبی گفت: آمدم که با نظر مربی به تیم کمک کنیم و نتایج خوبی که تا نیم فصل گرفتیم را بهبود ببخشیم.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل علایی بازیکن تیم پارس جم جنوبی گفت و گو با دوربین روابط عمومی باشگاه جم در خصوص پیوستن خود به این تیم گفت: از اینکه امسال در خدمت تیم و مردم خوب جم هستم خیلی خوشحالم. آمدم که با نظر مربی به تیم کمک کنیم و نتایج خوبی که تا نیم فصل گرفتیم را بهبود ببخشیم.

وی درباره هواداران پرشمار پارس جم و نساجی افزود: حقیقتا این هواداران هستند که به فوتبال لذت می بخشند. در نساجی هم که بودم از فوتبال لذت می ‌‌بردم. به پارس جم هم که آمدم سعی می کنم مثل این دو فصل که هواداران پارس جم در لیگ برتر خوشحال هستند آنها را خوشحال ببینم.

مدافع پارس جم جنوبی درباره رقابت با دیگر مدافعان تیم برای بازی در دفاع میانی اظهار داشت: همه جا رقیب وجود دارد من هم از رقابت بدم نمی‌ آید، همه رفقای من هستند امیدوارم کنار هم فصل خوبی داشته باشیم.

اعلایی خاطر نشان کرد: من از آقای تارتار تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و من سعی می‌کنم جواب این اعتماد را بدهم تا هواداران و مردم جم خوشحال باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز