خبرگزاری کار ایران

کی‌روش – کلمبیا با نظر مثبت هیگوئیتا

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۹۰۳

از حدود یک هفته قبل بحث حضور کارلوس کی‌روش در راس کادر فنی تیم ملی کلمبیا و جانشینی خوسه پکرمن جدی‌تر شده است و هر روز اخباری در این خصوص به گوش می‌رسد.

به گزارش ایلنا، طی روزهای گذشته نشریات معتبری مثل مارکا و آ.اس در این خصوص خبر داده‌اند و به نظر می‌رسد این ماجرا جدی‌تر از همیشه باشد. درباره رقم قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا هم خبری درج شد و بعید نیست این ماجرا تا قبل از جام ملت‌ها به نتیجه نهایی برسد.

رسانه‌های کلمبیایی روز سه‌شنبه خبر دادند رییس فدراسیون فوتبال کلمبیا به همراه رییس سازمان لیگ این کشور قرار بوده دیروز (چهارشنبه) راهی دبی شوند تا مذاکرات نهایی را با کارلوس کی‌روش انجام دهند و انتظار می‌رود تا روز جمعه انتخاب وی به‌عنوان سرمربی جدید «قهوه‌ کاران» رسمی شود.

رنگه هیگوئیتا، دروازه‌بان سابق تیم ملی کلمبیا هم در گفت‌وگو با برنامه «بلاگ دپورتیوو» از شبکه رادیویی «بلو رادیو» کلمبیا در این باره گفت: «زمان آمدن سرمربی جدید فرا رسیده است. تیم ملی فوتبال کلمبیا کار زیادی ندارد چون پایه تیم شکل گرفته و تیم خوبی دارد. هر کسی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفت، ما برایش بهترین آرزوها را داریم و تیم می‌تواند با سرمربی جدید خود به جایگاهی برسد که به آن تعلق دارد.»

وی در خصوص آینده تیم ملی کلمبیا گفت: «خوشبختانه کلمبیا بازیکنان بزرگی دارد و مملو از استعداد است. بازیکنان بسیار مستعدی همچون آنگلو، خوان آرتورو و سباستین گوئرا را داریم.»

سایت ال پائیس ادعا کرد در صورتی که کی‌روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا قرارداد امضا کند، دیدار مقابل ژاپن در ماه مارس که در یکی از روزهای فیفا برگزار خواهد شد، نخستین حضور او روی نیمکت این تیم خواهد بود. چند روز پس از آن هم کلمبیا در یک دیدار دوستانه دیگر مقابل مکزیک قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز