خبرگزاری کار ایران

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

صعود قرقیزستان و بحرین به دورحذفی / فلسطین چشم انتظار روز آخر مرحله گروهی

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۵۹۷

تکلیف تیم‌های صعود کننده به عنوان تیم سوم به مرحله حذفی روز آخر مسابقات در مرحله گروهی مشخص خواهد شد.

به گزارش ایلنا، 4 تیم از 6 تیم سوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مرحله حذفی صعود خواهند کرد و تیم‌هایی که امتیاز بهتری داشته باشند، می‌توانند به صعود امیدوار باشند.

در گروه اول رقابت‌ها بحرین با 4 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تایلند در رده سوم گروه خود قرار گرفت اما با توجه به کسی 4 اکتیاز توانست جواز حضور در مرحله بعد را کسب کند.

قرقیزستان هم از گروه C توانست فیلیپین را با سه گل شکست دهد و با سه امتیاز جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کند.

دو تیم دیگر صعود کننده از بین تیم‌های سوم در پایان بازی‌های گروهی مشخص خواهد شد و تیم فلسطین که با 2 امتیاز در رده سوم گروه B قرار گرفت منتظر انجام این مسابقات است تا شاید به دور بعد صعود کند.

تیم‌های عمان و ترکمنستان از گروه F و تیم‌های لبنان و کره‌شمالی از گروه  E  رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت که اگر در این دیدارها تیمی با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند فلسطین از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

اگر آن مسابقات با مساوی به پایان برسد آن گاه فلسطین هم می‌تواند به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز