خبرگزاری کار ایران

محمود کلهر در گفتگو با ایلنا ؛

عراق می‌تواند از ناهماهنگی قلب دفاع ایران استفاده کند/ تفکر کی‌روش نسبت به جام جهانی تغییر کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۲۵۱

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص عملکرد شاگردان کی‌روش در جام ملت‌های آسیا به اظهارنظر پرداخت.

محمود کلهر پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص عملکرد شاگردان کی‌روش در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی عملکرد خوبی داشته و فوتبال شناوری را ارائه داده است. اکثر عناصر هجومی ما در زمین حضور دارند و این نشان می‌دهد که تفکر آقای کی‌روش نسبت به جام جهانی تغییر کرده است. می‌توانیم از این بهتر هم باشیم و فوتبال بهتری را ارائه دهیم.

وی در خصوص تغییراتی که قلب خط دفاعی ایران رخ می‌دهد نیز گفت: تنها ایرادی که به کار تیم ملی وارد است این است که هنوز نتوانسته‌ایم زوجی برای مرتضی پورعلی‌گنجی پیدا کنیم و دو بازیکن حاضر در دفاع وسط را باهم هماهنگ کنیم. درست است که یمن و ویتنام حریفان دردسرسازی برای ما نبودند اما عراق می‌تواند از این ناهماهنگی استفاده کرده و به ما ضربه بزند.

کلهر در خصوص دیدار با عراق نیز تصریح کرد: عراق همیشه برای ما حریف خطرناکی بوده است و به نوعی گربه سیاه فوتبال ایران محسوب می‌شود اما این تیم از نظر دفاعی با مشکلات زیادی روبرو است و سا ختار دفاعی آنها شکننده است تیم ما باید از اول مسابقه پرسینگ را انجام دهد و عراق را در زمین خود محدود کند. برای این کار باید با نفرات زیادی حمله کنیم و فشار بیاوریم و اجازه تمرکز به عراق را ندهیم. برای این کار مدافعین کناری ما باید میل نفوذ بیشتری پیدا کنند و در حملات حضور موثرتری داشته باشند.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در خصوص عملکرد سردار آزمون در این تورنمنت عنوان کرد: سردار یک بازیکن کامل و یک مهاجم ششدانگ است که هم روی زمین و هم روی هوا عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد و کاملا در خدمت تیم است. مواقعی که خود نمی‌تواند اقدام به گلزنی کند برای هم‌تیمی‌های خود فضا ایجاد می‌کند و آنها را صاحب موقعیت می‌کند. در کل باید بگویم آزمون می‌تواند سال‌های سال در ترکیب تیم ملی ایران بدرخشد و نام خود را در تاریخ فوتبال ملی ایران جاودانه کند.

کلهر در پایان در خصوص اینکه چه تیمی شانس نخست قهرمانی دارد گفت: چند تیم هستند که می‌توانند قهرمان آسیا باشند و به یک اندازه هم شانس دارند عربستان را تیم بسیار خوبی دیدم همچنین کره، ژاپن و استرالیا هم تیم‌های خوبی هستند که به دفعات شایستگی‌های خود را به اثبات رساندند این تیم‌ها در کنار تیم ملی ایران مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند و نمی‌توان از تیم خاصی به عنوان شانس نخست نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز