خبرگزاری کار ایران

سطح لیگ هیچ وقت انقدر پایین نبوده است

رجب‌زاده: مقابل عراق مشخص می‌شود چند مرده حلاجیم/ می‌خواهم به فوتبال برگردم

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۶۹۹

کاپیتان سابق ذوب آهن این روزها که از دنیای فوتبال کنار رفته دلش برای بازی کردن تنگ شده است و سودای بازگشت به میادین در سر دارد.

مهدی رجب‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای لیگ برتر اظهار داشت: من سال‌ها در لیگ برتر بازی کردم ولی به جرئت می‌توانم بگویم تا به حال سطح لیگ را تا این اندازه پایین ندیده بودم. در حال حاضر شاید 3 یا 4 تیم در لیگ برتر باشند که خوب فوتبال بازی می‌کنند و بقیه سطحی متوسط رو به پایین دارند. دلیل این امر را نمی‌دانم چیست ولی واقعاً لیگ سطح خوبی ندارد.

وی در مورد مدعیان قهرمانی هم گفت: در حال حاضر 3 تیم بالای جدول که هم امتیاز هستند در کورس قهرمانی قرار دارند و نهایتاً تراکتورسازی و استقلال هم بتوانند به این جمع اضافه شوند و قهرمان لیگ بدون شک از بین این 5-4 تیم هستند و باید حسابشان از مابقی تیم‌ها جدا باشد.

کاپیتان سابق ذوب آهن در مورد شرایط این روزهای این تیم هم عنوان کرد: ذوب آهن فصل گذشته نتایج خوبی گرفت ولی این فصل تغییر و تحولات تیم زیاد بود و همین موضوع ضربه زد. من تا زمانی که در تیم مسئولیت داشتم می‌دیدم که خوب بازی می‌کردیم و یکی از تیم‌های خوب لیگ بودیم ولی بدشانسی و اشتباهات داوری و در کنار آن نبود یک مهاجم تمام کننده به ما ضربه زد. در مورد ذوب آهن حال حاضر چون در تیم نیستم نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

رجب‌زاده در مورد جدایی تبریزی از ذوب آهن که باعث شد هم این تیم دچار مشکل شود و هم خودش عملکرد موفقی در استقلال نداشت هم گفت: تبریزی دوست داشت به استقلال برود و این هم در سیاست‌های باشگاه بود که در نهایت باید یک جایی با بازیکن خداحافظی کنی. برای مرتضی در استقلال آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتواند در این تیم موفق باشد. نمی‌توانم بگویم باشگاه یا تبریزی در این انتقال اشتباه کردند.

وی در مورد عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها هم گفت: تیم ملی در دو بازی قبلی محک جدی نخورده است و دو حریفی که با آنها بازی داشتیم حریفانی نبودند که بخواهند ما را به چالش بکشند. شاید بازی با عراق اولین بازی جدی ما باشد و در آن مشخص می‌شود چند مرده حلاجیم. به نظرم بازی با عراق بازی خوبی می‌شود و امیدوارم در نهایت با برتری تیم کشور ما همراه باشد.

بازیکن سابق فوتبال در مورد اینکه حضور بازیکنان عراقی در فوتبال ایران به شناخت آنها از ما کمک می‌کند یا نه، عنوان کرد: سبک فوتبال عراق جوری است که بر پایه احساسات و مسائل انگیزشی عمل می‌کنند و برای همین اگر انگیزه بالایی داشته باشند می‌توانند موفق عمل کنند. در مورد حضور بازیکنان آنها در لیگ برتر فکر نمی‌کنم تاثیر زیادی داشته باشد چون شاکله اصلی تیم ملی ما را لژیونرها تشکیل می‌دهند نه بازیکنان لیگ برتر.

رجب‌زاده در پایان در مورد شرایط خودش و دوری از فوتبال هم گفت: در حال حاضر شرایط خوبی دارم و فکر می‌کنم تصمیمی که برای خداحافظی از فوتبال گرفتم کمی زود بود و می‌توانستم یک فصل دیگر بازی کنم و در حال حاضر هم اگر تیمی باشد که به من اعتماد کند دوست دارم برگردم و یک نیم فصل دیگر بازی کنم چرا که شرایط بازی را در خودم می‌بینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز